Apple do sada isporučio 34,4 miliona pametnih satova
Iako je tržište preplavljeno nosivim uređajima, te veliki brendovi, poput Fossil-a imaju bogatu ponudu kada su ovi gadgeti u pitanju, čini se da je, prema analizama, Apple ipak odneo pobedu na polju prodaje.
Kompanija je na iPhone događaju 12. septembra predstavila novine u vezi sa Apple Watch-om, pa je Tim Cook, još tada, posetioce upoznao sa podatkom da je prodaja ovog proizvoda porasla za 50% u odnosu na prošlu godinu. Tom prilikom je istaknuto i da se Apple Watch u novoj seriji više fokusira na brigu o zdravlju korisnika, pa tako ima novu opciju uz pomoć koje će upozoravati na porast u broju otkucaja srca kada korisnik nije fizički aktivan, te srčanoj aritmiji, kada do nje dođe. Kao što se i očekivalo, novi Apple Watch ima ugrađenu mobilnu konekciju koja je povezana na iPhone broj korisnika. Tu je i mogućnost za audio stream za korisnike koji imaju Apple Music, te će muzički sadržaji moći da se emituju uz pomoć ugrađene mobilne konekcije. Brži procesor omogućava Siri da odgovara na postavljena pitanja, te smanjuje potrošnju baterije za 85%. Naznačeno je da je novi uređaj skoro istih dimenzija kao i oni iz serije 2, budući da je samo 0.25 milimetara deblji. Isporuka je počela 15. septembra, a prodaja 22. septembra, po ceni od 329 dolara za uređaj bez ugrađene mobilne konekcije, te 399 dolara sa mobilnom konekcijom.
Apple je poslednjih godina ostvario nezanemarljive uspehe kada su pametni satovi u pitanju, a do sada isporučio 34,4 miliona Apple Watch proizvoda, od kako je kompanija ušla na ovo tržište 2015. godine. To ukazuje da je Apple zaslužan za nešto preko polovine (51,6 %) svih isporučenih pametnih satova.
Izvor: Ubergizmo