BIZIT 11 - prvi dan

Apple i Bandai – pokušaj stvaranja nove kućne konzole

Rane 90-e bile su prilično sumorne za Apple. Zaposleni se nisu osećali sjajno zbog rukovođenja tadašnjeg izvršnog direktora Džonija Skalija, a mnoštvo novca kompanije, možda i previše, bilo je vezano za istraživanje i razvoj za projekte koji se ili ne bi povezali sa tržištem, ili nisu uspeli da vide svetlost dana. Konkurentnost kompanije je brzo opadala i nešto se moralo promeniti.

PCPress.rs Image

Izgradnja nove konzole za video igre

U međuvremenu, na udaljenosti od 8,000 kilometara, jedan od najvećih japanskih proizvođača igračaka borio se sa sopstvenim promenama. Izvršnom direktoru Bandaija Makotu Iamashini, posao koji mu je, ni manje ni više, predao otac, odnosio se na to da bude sluga deci, a ta deca su želela da igraju video igre.

Ovo je priča o tome kako su dve zapanjujuće različite kompanije odlučile da rade na zajedničkom cilju: izgradnji kućne konzole za video igre. I multimedijalne mašine. To bi vas moglo dovesti i na Internet. Sigurno ne bi bilo teško sve te stvari dobiti u 90-im godinama, zar ne? Istorija nam na kraju pokazuje da su stvari funkcionisale vrlo loše za sve uključene, ali kako Apple nastavlja da gura svoje proizvode u naše dnevne sobe, vredi se osvrnuti na poslednji put kada su to pokušali u oblasti gejminga. Ovde možete pogledati i video snimak o neuobičajenoj saradnji divova u svojim industrijama.

Pročitajte i:  Apple ograničava upotrebu društvene mreže Slack

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: