Avaya i Microsoft najavljuju integraciju rešenja Microsoft Azure Communication Services s Avaya OneCloud CPaaS
Kompanija Avaya, globalni lider u rešenjima za unapređivanje i pojednostavljivanje komunikacije i kolaboracije, danas je objavila strateško partnerstvo s kompanijom Microsoft kako bi stvorila moćan skup zajedničkih cloud komunikacionih rešenja za definisanje budućnosti iskustva klijenata i zaposlenih.
Koristeći udružene snage obe kompanije, zajednička rešenja uključuju nagrađivano rešenje Avaya OneCloud CPaaS (Communications Platform as a Service – Komunikaciona platforma kao usluga) kompanije Avaya koje je sada integrisano sa glasovnim, video, čet i SMS mogućnostima rešenja Microsoft Azure Communication Services, u cilju kombinovanja globalnog opsega, obima i funkcionalnosti.
Pored toga, Avaya i Microsoft pojačali su integraciju rešenja Avaya OneCloud™ CCaaS i Microsoft Azure:
- Globalno proširujući dostupnost rešenja Avaya OneCloud CCaaS (Contact Center as a Service – Kontakt centar kao usluga) koji se hostuje na platformi Azure
- Avaya OneCloud CCaaS nativno je integrisan sa rešenjem Microsoft Teams preko programa sertifikacije Microsoft Teams Connected Contact Center Certification Program
- Avaya OneCloud CCaaS integracija sa Microsoft Dynamics 365
- Avaya SBC-ovi sada su sertifikovani za Microsoft Teams Direct Routing i Media Bypass i dizajnirani su da nadopunjuju OneCloud CCaaS rešenja kompanije Avaya
Partnerstvo sa kompanijom Microsoft ključni je element strateškog partnerskog ekosistema kompanije Avaya, koji koristi opsežnu saradnju sa vodećim cloud i tehnološkim partnerima, kako bismo našim klijentima pružili fleksibilna, uklopljiva rešenja koja sadrže vrhunske inovacije.
„Avaya i Microsoft odgovaraju klijentima koji su nam zatražili da pružimo integrisanija rešenja za Avaya OneCloud Contact Center koji radi u tehnologijama Microsoft Azure i Microsoft 365. Zajedno pružamo istinsku integraciju, koja ne obuhvata samo aplikaciju za kontakt centar već i komunikacionu platformu koja se nalazi u njenoj osnovi. Pored toga ćemo implementirati moćne AI mogućnosti kompanije Microsoft pomoću rešenja Azure Cognitive Services,“ rekao je Anthony Bartolo, Izvršni potpredsednik i glavni direktor za proizvode, Avaya. „Rešenja kompanije Avaya za Cloud Contact Center koja su vodeća na tržištu, zajedno sa prisustvom kompanije Microsoft u cloud kolaboraciji predstavljaju neodoljivu kombinaciju kako za postojeće tako i za nove klijente.“
„Globalna saradnja sa kompanijom Avaya primer je kako Microsoft, sarađujući sa drugim liderima u industriji, ispunjava zahteve firmi za integrisanim komunikacionim rešenjima koja transformišu iskustva klijenata i zaposlenih,“ rekao je Scott Van Vliet, Korporativni potpredsednik, Intelligent Conversation and Communications Cloud, Microsoft. „Ova saradnja ima koristi od kombinovanih snaga obe kompanije u cilju spajanja firmi sa njihovim klijentima pomoću moćnih komunikacionih iskustava u okviru raznih platformi – a sve to uz otpornost, bezbednost na korporativnom nivou i cloud doseg rešenja Microsoft Azure.“
Kako bi se postiglo maksimalno prepoznavanje i distribucija ovih novih moćnih komunikacionih rešenja, ove dve kompanije osmislile su zajedničku strategiju globalnog izlaska na tržište i udružene prodaje koju planiraju da realizuju.