Top50 2024

Avaya i Microsoft najavljuju integraciju rešenja Microsoft Azure Communication Services s Avaya OneCloud CPaaS

Kompanija Avaya, globalni lider u rešenjima za unapređivanje i pojednostavljivanje komunikacije i kolaboracije, danas je objavila strateško partnerstvo s kompanijom Microsoft kako bi stvorila moćan skup zajedničkih cloud komunikacionih rešenja za definisanje budućnosti iskustva klijenata i zaposlenih.

PCPress.rs Image

Koristeći udružene snage obe kompanije, zajednička rešenja uključuju nagrađivano rešenje Avaya OneCloud CPaaS (Communications Platform as a Service – Komunikaciona platforma kao usluga) kompanije Avaya koje je sada integrisano sa glasovnim, video, čet i SMS mogućnostima rešenja Microsoft Azure Communication Services, u cilju kombinovanja globalnog opsega, obima i funkcionalnosti.

Pored toga, Avaya i Microsoft pojačali su integraciju rešenja Avaya OneCloud™ CCaaS i Microsoft Azure:

  • Globalno proširujući dostupnost rešenja Avaya OneCloud CCaaS (Contact Center as a Service – Kontakt centar kao usluga) koji se hostuje na platformi Azure
  • Avaya OneCloud CCaaS nativno je integrisan sa rešenjem Microsoft Teams preko programa sertifikacije Microsoft Teams Connected Contact Center Certification Program
  • Avaya OneCloud CCaaS integracija sa Microsoft Dynamics 365
  • Avaya SBC-ovi sada su sertifikovani za Microsoft Teams Direct Routing i Media Bypass i dizajnirani su da nadopunjuju OneCloud CCaaS rešenja kompanije Avaya
Pročitajte i:  Jovanović na konferenciji „Sinergija 24” najavio novi chatbot baziran na veštačkoj inteligenciji

Partnerstvo sa kompanijom Microsoft ključni je element strateškog partnerskog ekosistema kompanije Avaya, koji koristi opsežnu saradnju sa vodećim cloud i tehnološkim partnerima, kako bismo našim klijentima pružili fleksibilna, uklopljiva rešenja koja sadrže vrhunske inovacije.

„Avaya i Microsoft odgovaraju klijentima koji su nam zatražili da pružimo integrisanija rešenja za Avaya OneCloud Contact Center koji radi u tehnologijama Microsoft Azure i Microsoft 365.  Zajedno pružamo istinsku integraciju, koja ne obuhvata samo aplikaciju za kontakt centar već i komunikacionu platformu koja se nalazi u njenoj osnovi. Pored toga ćemo implementirati moćne AI mogućnosti kompanije Microsoft pomoću rešenja Azure Cognitive Services,“ rekao je Anthony Bartolo, Izvršni potpredsednik i glavni direktor za proizvode, Avaya. „Rešenja kompanije Avaya za Cloud Contact Center koja su vodeća na tržištu, zajedno sa prisustvom kompanije Microsoft u cloud kolaboraciji predstavljaju neodoljivu kombinaciju kako za postojeće tako i za nove klijente.“

„Globalna saradnja sa kompanijom Avaya primer je kako Microsoft, sarađujući sa drugim liderima u industriji, ispunjava zahteve firmi za integrisanim komunikacionim rešenjima koja transformišu iskustva klijenata i zaposlenih,“ rekao je Scott Van Vliet, Korporativni potpredsednik, Intelligent Conversation and Communications Cloud, Microsoft. „Ova saradnja ima koristi od kombinovanih snaga obe kompanije u cilju spajanja firmi sa njihovim klijentima pomoću moćnih komunikacionih iskustava u okviru raznih platformi – a sve to uz otpornost, bezbednost na korporativnom nivou i cloud doseg rešenja Microsoft Azure.“

Pročitajte i:  Novi Windows zvani 24H2

Kako bi se postiglo maksimalno prepoznavanje i distribucija ovih novih moćnih komunikacionih rešenja, ove dve kompanije osmislile su zajedničku strategiju globalnog izlaska na tržište i udružene prodaje koju planiraju da realizuju.

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , ,