BIZIT 2018 radionica: Kako je Miroslav Varga prevario Google
Nakon uspešno održanog predavanja na ovogodišnjoj BIZIT konferenciji, Miroslav Varga je zatvorio prvi dan veoma interesantnom radionicom pod nazivom “Statističke analize i data mining”.
Kako je Varga najavio na svom predavanju pod nazivom “Da li će Google i u budućnosti raditi za vas?” držeći radionicu prisutnima je detaljno otkrio i demonstrirao kako rade neki od Google-ovih alata, kao što je GoogleAdWords, Google Analytics, Google Optimize, Google mrketing platforma i druge. Takođe, ono što je veoma zaintrigiralo prisutne na samom predavanju Varga je otkrio na radionici, a to je kako je 2016. godine uspeo da prevari Google da mu vrati 500 evra.
Sve to, i još mnogo toga, radi Google Machine Learning algoritam. Ovaj algoritam mašinskog učenja će stoga imati ogroman uticaj na kompletan onlajn svet, imajući u vidu važnost Google-a u današnjim okvirima. Varga je govorio i o različitim reklamnim kampanjama, ističući posebno SDC, odnosno Smart Display Campaign sistem, koji se pokazao naročito učinkovitim. Takođe je dat primer korišćenja Google ML-a za analizu i proveru oglasa.
Celu radionicu možete pogledati u video snimku ispod ili na zvaničnom BIZIT youtube kanalu: