Chrome 71 nastavlja borbu protiv napadnih reklama
Google je najavio da Chrome 71 izlazi iz beta faze, i da već stiže na Windows, Mac i Linux, čime se okončava proces od nekoliko meseci, u okviru kojeg se radilo na brojnim novim opcijama, koje uključuju i one koje će korisnicima pomoći u borbi protiv nepoželjnih sadržaja.
Sa Chrome-om 71 pretraživač će filtrirati sadržaje, te blokirati one koji po Google standardima spadaju u „napadne“. Tu ne spadaju samo reklamni sadržaji, već i stranice koje korisnike automatski preusmeravaju ka drugim adresama, bez ikakvog prethodnog upozorenja. Problematični web-sajtovi će dobijati rok od 30 dana da uklone agresivne reklame, da bi, ako se to ne ispuni u zadatom roku, sve reklame na ovakvim stranicama bile blokirane.
Chrome se već neko vreme bori protiv agresivnih reklamnih sadržaja, pa je, na primer, tokom 2017. Chrome 64 bio zadužen za blokiranje pop-up reklama i automatskog preusmeravanja na sumnjive web stranice. Korisnici će i u okviru nove opcije dobiti dodatna oružja za uspešno sprovođenje borbe protiv agresivnih sadržaja, a biće im ponuđena i mogućnost da opciju isključe ako to požele.
Izvor: The Verge