Disney i beba Yoda: Sve za novac
Uopšte ne iznenađuje što Disney nije počeo sa prodajom proizvoda sa likom junaka The Child, koji je širom interneta postao poznat kao beba Yoda, pre premijere serije The Mandalorian, budući da bi tako pokvario iznenađenje. Čim se počelo sa emitovanjem kompanija je požurila sa distribucijom proizvoda koji, najblaže rečeno, izgledaju nedovršeno.
Tako majice sa novim zelenim junakom izgledaju kao da su štampane u podrumu nekog sitnijeg preduzetnika, a dizajnirane na nekoj platformi koja nudi usluge tipa „napravi sam svoju omiljenu majicu.“ Uprkos tome proizvodi nisu jeftini, pa se cene kreću od 15 do 45 dolara, te su najskuplje Yoda futrole za iPhone XS, što se korisnicima nije dopalo, budući da Disney ne nudi modele za najnovije iPhone modele.
Jasno je da se radi o problemima imućnih i razmaženih, takozvanim nedaćama “prvog sveta,” ali se od velikih kompanija ipak očekuje kvalitet, pa se tako i od Disney-a traže proizvodi za čije bi dizajniranje bilo potrebno više od pet minuta.
Izvor: Engadget