BIZIT 11 - prvi dan

Electronic Arts trenira AI igrače za Battlefield 1

Termin „veštačka inteligencija“ se već godinama koristi kada se opisuju „kompjuterski igrači“ u video-igrama, ali takva upotreba termina nije baš najpreciznija, budući da su takvi igrači uvek unapred programirani, te prate jasan set uputstava tokom igre. Tako se u tim slučajevima ne radi o pravim „AI igračima“ koji mogu da razmišljaju nezavisno, te da igraju na svoj način.

PCPress.rs Image

Ipak, developeri su na dobrom putu da to promene, te je kompanija Electronic Arts na nedavno održanoj Konferenciji za developere video-igara, objavila da „trenira“ AI agente za igru Battlefield 1, a kombinacijom dve metode. Prva se odnosi na učenje uz pomoć imitacije, te u okviru nje AI agent posmatra načine na koje igraju ljudski igrači, te pokušava da ih podražava, dok u okviru druge metode AI pokušava da igru izvede do kraja na svoj način.

PCPress.rs Image

Uprkos njihovim sposobnostima za učenje, AI agenti još uvek nisu dobri kao ljudski igrači, ali se developeri nadaju da bi ovi u budućnosti mogli da predstavljaju zahtevnije, te više realistične neprijatelje u okviru video-igara. Možda se to neće dogoditi u sledećoj Battlefield igri, ali bi vrlo uskoro igrače mogao da iznenadi hibridni neprijatelj koji bi predstavljao AI igrača u kombinaciji sa neuralnim mrežama.

Pročitajte i:  Mladi i AI: Opasni razgovori s botovima

Izvor: Tech Spot

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , , ,