Epson izaziva Google
Poznati proizvođač štampača, kompanija Epson, na sajmu potrošačke elektronike CES u Las Vegasu je predstavio pametne naočare za proširenu stvarnost, i time uputio izazov Google-u, koji je vodeći proizvođač ovakvih uređaja
Epson Moverio BT-200 koristi Android 4.0 i podržava bluetooth i WiFi, i ima dva prozirna ekrana koji simultano stvaraju sliku u centru vidnog polja korisnika. U naočare su ugrađeni brojni senzori, u koje spadaju žiroskop, GPS, akcelerometar i mikrofon, a podržani su Dolby Digital Plus i multitouch trekpad, čime je korisniku omogućeno upravljanje aplikacijama koje izvršava procesor sa dva jezgra, radnog takta 1,2 GHz.
Moverio BT-200 ima masu od 88 grama i bateriju koja obezbeđuje autonomiju do šest sati. Epson ističe da naočare mogu da se koriste u pokretu ili kod kuće, i biće u prodaji od maja, po ceni od 699 evra. Ovo je drugi Epson-ov pokušaj osvajanja tržišta augmented reality naočara – prvi je bio model BT-100 predstavljen pre tri godine. BT-200 je upola manji i za 60% lakši, pa je mnogo prijatiniji za nošenje. Epson je novi model namenio i potrošačima i poslovnim ljudima, ističući da se može koristiti za razne namene – zabavu, u naučne svrhe, u medicini, kao logistička podrška i u obrazovanju.
Izvor: The Telegraph