Facebook će konkurisati AdSenseu?
Facebook je od Microsofta kupio Atlas, platformu za oglašavanje, prenosi agencija
Associated Press.
Dogovor o kupovini ozvaničen je juče, ali detalji o ceni po kojoj je Microsoft prodao Atlas nisu poznati.
Atlas je deo onlajn servisa sa oglašavanje zvanog aQuantive, piše AP, koji je Microsoft kupio 2007. godine za 6,3 milijarde dolara, a u narednim godinama kompaniji nije doneo zaradu od onlajn oglašavanja kakva se očekivala.
Ova platforma mogla bi pomoći Facebooku da bolje iskoristi svoju bazu u kojoj ima preko milijardu korisnika, smatra analitičar kompanije Forrester Research, Nejt Eliot.
“Pitanje je sada samo koliko brzo i uspešno će Facebook moći da integriše svoje podatke sa Atlas alatkama”, rekao je on.
Iako iz Facebooka to nisu najavili, posedovanje sopstvene platforme za oglašavanje znači i mogućnost plasiranja oglasa van sopstvenog sajta, čime bi Facebook direktno konkurisao Googleu i njegovom AdSensu, piše Verge.