Facebook Dating ne stiže u Evropu za Dan zaljubljenih
Online romansa dobila je u septembru 2019. još jednu dimenziju, budući da je Facebook tada pokrenuo Dating sekciju, a godinu dana od kada su počela testiranja. Facebook Dating prvobitno stigao samo u Sjedinjene Američke Države, a očekivalo se da kroz nekoliko meseci dođe i do evropskih korisnika.
Nova sekcija pojavljuje se kao zasebni tab u okviru Facebook aplikacije, a oni koji odluče da je koriste mogu da kreiraju profil koji je odvojen od glavnog Facebook profila, te da potencijalne partnere potraže među prijateljima svojih Facebook prijatelja, ili potpuno izvan poznate mreže. Korisnik će dobijati i preporuke, i to na osnovu interesovanja koja unese u novi profil, a u kombinaciji sa Facebook interesovanjima i aktivnostima. Na spisku potencijalnih partnera neće se naći Facebook prijatelji, osim ako se ne iskoristi opcija „secret crush,“ koja omogućava da se izabere do devet Facebook prijatelja ili Instagram pratilaca, sa kojima komunikacija može da se započne samo ako je izbor uzajaman.
Facebook dejting aplikacija je besplatna i ne sadrži reklame, pa ostaje da se vidi da li će to biti dovoljno da se osigura uspeh na online dejting polju. Istraživanja ukazuju na to da čak 40% korisnika nije zadovoljno dejting aplikacijama koje trenutno koristi, pa bi to mogao da bude procenat koji će u nekom trenutku pripasti Facebook-u.
Evropa će na ovu uslugu morati da sačeka još neko vreme, budući da je lansiranje odloženo zbog pitanja o privatnosti korisnika, koja su pokrenula regulatorna tela u Irskoj. Facebook Dating je trenutno dostupan u 20 zemalja, pa se pretpostavlja da će im se priključiti i one sa teritorije Evrope, a kada se budu rešila problematična pitanja.
Izvor: The Verge