Facebook uvodi novu vrstu pretrage
Facebook je i dalje najpopularnija društvena mreža na svetu, ali ako želi da ostane na vrhu moraće da se menja – naročito kada je poslovanje u pitanju. Način na koji Zuckerberg dolazio do prihoda zasnivao se na trgovanju privatnim informacijama korisnika, ali vremena se menjaju. Nova pretraga koja je uvedena na Facebook pokušaće da uvede revoluciju u način korišćenja ove mreže.
Mark Zuckerberg ima novu ideju kako da umanji uticaj konkurencije. Povezivanjem brendova i kreatora sadržaja (popularnim “influenserima”) Facebook želi da dođe do sponzorisanog sadržaja koji će privlačiti korisnike. Kako bi kreirao ono što već ima YouTube, Facebook je kreirao Brand Collabs Manager, search engine koji će brendovi koristiti kako bi našli “selebritije” na osnovu demografije publike koja im je interesantna. Na ovaj način će biti rešen problem koji se često postavlja “Da li znate nekog influensera?”. Sada se to olakšava kompanijama i kreatorima sadržaja, a Facebook će na kraju biti zadovoljan uzimanjem procenta.
Facebook želi YouTube i Twitch publiku
Facebook se nada da će ova specijalizovana pretraga ohrabriti kreatore sadržaja, od početnika do profesionalaca, da naprave svoj portfolio i povežu ga sa Facebook stranicom koja najbolje prezentuje šta oni nude. Brendovi će takođe moći da pronađu potencijalne promo-partnere na osnovu pretraga popularnosti po zemljama, kao i po interesovanjima publike, polu, obrazovanju, statusu veze, događajima u životu i imovinskom stanju. Sve to Facebook sve već zna o svojim korisnicima, što će olakšati pretragu.
Ovo je samo još jedan korak u pokušaju Facebooka da objedini sadržaj koji je korisnicima dostupan putem online kompanija kao što su Netflix, Twitch, YouTube, Patreon, itd. Ubacivanjem reklama pre, posle i u sredinu videa doneće dodatne prostore za monetizaciju i naravno, zaradu za Facebook. Ukoliko ovaj način povezivanja zaživi, ne sumnjamo da će Zuckerberg smisliti nove načine da dodatno zaradi na sadržaju. Još samo da ispoštuje ta pravila o privatnosti u Evropi…
Izvor: TechCrunch