Facebook želi da nam pomogne u otkrivanju izvora lažnih vesti
Facebook je objavio 5 otkobra 2017. godine da ispituje „kontekstualni“ novi prozor, pomoću kojega će korisnici moći da saznaju više o poreklu vesti na društvenoj mreži. Na ovaj način Facebook želi da nam pokaže da se bori protiv dezinformacija.
Facebook će reći korisniku kada nema raspoloživih informacija, što po sebi može biti koristan element konteksta. Dodatni „kontekst“ moći će na primer, obavestiti urednika sajta kao što je Wikipedia koji je objavio članak u kome optužuje Facebook da je platforma koja širi dezinformaciju, da li je vest lažna. „Ispitujemo novi prozor na koji se može kliknuti i lako doći do informacija, bez potrebe da se ide na drugi sajt“, bez potrebe da se izađe iz Facebook-ove aplikacije, ističe ova kompanija na svom zvaničnom blogu.
Društvena mreža tvrdi da ova nova funkcija može pomoći korisniku da oceni da li vesti dolaze od urednika, sa sajta kome mogu verovati i da li je vest tačna.
Izvor: SEEbiz