Google Chrome je mogao da izgleda potpuno drugačije
Google je dosta eksperimentisao sa Chrome logotipom.
Logo je zadržao prepoznatljive boje
Chrome je prvi put od 2014. godine promenio svoj logo. Novi dizajn uklanja neke od detalja, kao što su senke sa logotipa iz 2014.godine. Drugačiji izgled sada je više u skladu sa ikonama aplikacija za druge Google usluge. Većina korisnika Chrome-a možda nije ni primetila ažuriranje na novu verziju Chrome 100 ali Google je dosta eksperimentisao sa dizajnom.
Neki od predloga uključivali su potpuno različite verzije za logotip čak i razdvajanje boja belim ivicama. „U fazi istraživanja, isprobali smo sve vrste ideja. Omekšavanje uglova, različitu geometriju, da li da delove odvojimo belom bojom ili ne“, rekao je Thomas Messenger, vizuelni dizajner zaposlen u Google-u.
„Takođe, isprobali smo i neke opcije koje su dodatno odstupile od oblika koji smo koristili poslednjih 12 godina.
Jedna ideja je bila da izgled bude više narandžast, nalik Mozilla Firefox pretraživaču. Ipak, Google je igrao na sigurno sa suptilnim redizajniranjem koji je zadržao četiri prepoznatljive boje Chrome logotipa. „Znali smo koliko se dobro prepoznaju četiri Google-ove boje i kružna kompozicija, pa smo odlučili da ne odstupamo previše od toga“, rekao je Thomas.
Google je testirao različite promene boja, gradijenta i proporcija u različitim kontekstima i na kraju napravio prilagođenje specifično za operativne sisteme. Na operativnim sistemima Windows-u 10 i Windows-u 11, Chrome logo ima više preliva. Google je čak razmatrao 3D izgled za mac operativni sistem kako bi odgovarao ostatku Apple-ovog okruženja.
Možda se logotip Chrome-a iz 2014.godine nekada vrati, Google to ne isključuje. „Nikad ne reci nikad“, kaže Elvin Hu, dizajner interakcije u Google-u.
„Istražili smo prilagođene ikone aplikacija i otkrili da svaka platforma ima različite nivoe podrške. Možda ćemo ga jednog dana vratiti kao opciju na platformama koje ga podržavaju,” rekao je Elvin.
Izvor: The Verge