Google istražuje problema Drive-a i nestanka podataka
Korisnici Google Drive-a su nedavno prijavili da su datoteke i fascikle nestale, a neki kažu da su podaci vredni mesecima rada nestali sa njihovih naloga. Sada je Google priznao problem, rekavši da se čini da ga izaziva aplikacija Drive for Desktop.
Google ipak priznao postojanje problema
Pitanje je prilično alarmantno, očigledno. Jedan korisnik na Google-ovim forumima za podršku je rekao da je tabela troškova koju su redovno ažurirali izgubila sve podatke iz skoro poslednjih pet godina, pri čemu istorija verzija prikazuje najnoviju verziju januara 2019. „Zaista sam ljut jer je ovo imalo sve važne podatke za koju nemam nijednu lokalnu kopiju. Trebaju mi ovi podaci po svaku cenu.“ Na drugom posteru je pisalo da je disk vraćen na maj 2023. godine, uz nestanak svih narednih podataka, a drugi prijavljuju slične probleme.
U jučerašnjem postu, Google je rekao da „istražujemo izveštaje o problemu koji utiče na ograničen podskup diska za korisnike računara i da ćemo pratiti još ažuriranja“. Primećeno je da problem utiče na Disk za desktop v84.0.0.0 – 84.0.4.09. Korisnicima se savetuje da ne kliknu na „prekini vezu sa nalogom“ u okviru Drive za desktop i da ne brišu ili premeštaju određenu fasciklu aplikacije pod nazivom DriveFS kao što je detaljno opisano ovde. Čak preporučuje da napravite kopiju fascikle sa podacima aplikacije ako imate mesta na čvrstom disku.
Google nudi nekoliko načina za oporavak (ili bar proveru) izbrisanih datoteka. To uključuje proveru smeća, koje se sada automatski prazni nakon 30 dana. Takođe je dobra ideja da proverite panel aktivnosti, koji prikazuje sve datoteke koje su izbrisane ili premeštene zajedno sa relevantnim datumom. Za ovo najnovije izdanje, međutim, čini se da panel aktivnosti ne pokazuje da su datoteke nestale, prema korisnicima Google-ovog foruma za podršku.
Izvor: Engadget