Google-ova web lokacija Play Store konačno dobija preko potreban redizajn
Web lokacija Play Store poslednji put je redizajnirana pre mnogo godina.
To je u osnovi aplikacija Play Store, ali veća
Biće vam oprošteno ako na prvi pogled pomešate novi dizajn sa aplikacijom Android Play Store, ali to je zaista web iskustvo. Logo Play Store-a je i dalje u gornjem levom uglu, ali to je otprilike sve što je ostalo isto. Nestala je siva pozadina i komplikovan sidebar, stvarajući mesto za vrhunsko rešenje za navigaciju koje vam omogućava brz pristup četiri glavna odeljka Play Storee: igrice, aplikacije, filmovi i knjige. Kada zaronite u odeljak sa aplikacijama ili igricama, možete da filtrirate prema aplikacijama za telefon, tablet, TV, Chromebook, sat i automobile, što je neverovatno dragoceno na web lokaciji — na kraju krajeva, nećete instalirati aplikacije direktno u browseru.
Stvari na sidebar-u sa leve strane nisu nestale. Google ga je premestio na account switcher u gornjem desnom uglu, gde ćete sada moći da pristupite svojoj biblioteci i uređajima, pretplatama, načinima plaćanja, istoriji porudžbina, vašoj aktivnosti, nagradama, podešavanjima i svemu ostalom. Upitno je da li uklanjanje sidebar-a na najbolji način koristi raspoloživi prostor na širokim ekranima koje svi imamo ovih dana, ali evo nas. Na pojedinačnim stranicama aplikacije, redizajn zaista izgleda kao veći prikaz za mobilne uređaje. Ogroman naslov vam omogućava da znate koju aplikaciju gledate, zajedno sa jednako velikom ikonom na desnoj strani. Desno poravnat sidebar daje vam opcije za kontakt developer-a i dodatne predloge aplikacija, dok je ostatak interfejsa dizajniran slično mobilnoj aplikaciji, sa brojevima preuzimanja, ocenama i starosnim ograničenjima.
Za igre, izgleda da će postojati trejleri sa automatskim pokretanjem. Dugme za instalaciju je odmah ispod, dok su snimci ekrana pozicionirani u galeriji koja se pomera sa strane pored njega. Iskustvo pretrage je takođe obnovljeno. Kao u aplikaciji Play Store-a, dobićete mnogo više preporuka za automatsko dovršavanje kada počnete da kucate upite, a takođe ćete imati direktan pristup listi aplikacija kada unesete dovoljno dobro podudaranje imena. U tom slučaju, bićete preusmereni na stranicu za pretragu koja vam daje dodatne detalje o rezultatu koji ste verovatno tražili, navodeći ostale aplikacije u vrtešci koja se pomera horizontalno. Nije baš najbolji način da iskoristite veliki ekran, ali bar više nećete biti preplavljeni ogromnim brojem rezultata kao u prošlosti.
Redizajn je još uvek u toku, jer neki delovi ne rade. Iako se Play Store čini samo malo pretrpanim na desktopu, redizajn je više nego kasnio. Čini se da je interfejs mnogo bolji u skaliranju za različite veličine prozora, što je bila bolna tačka u starijoj verziji koja ne bi dobro funkcionisala kada se gleda u uskim prozorima. Takođe se čini da se Store učitava mnogo brže od starije verzije, što je lepo videti. U svakom slučaju, ako ste ikada koristili aplikaciju Play Store, trebalo bi da se osećate kao kod kuće. Samo je šteta što je novi dizajn već na ivici da ponovo zastari, s obzirom na to da je Play Store prešao na temu Material You, koja nije aktivna ni u kom svojstvu u web iskustvu. Ostaje da se vidi da li će Google odmah širiti redizajn ili je ovo test koji istovremeno doseže mnogo korisnika.
Izvor: Androidpolice