Google protiv ciljanih reklama
Facebook nije jedini koji u poslednje vreme nudi poboljšanu kontrolu koja je u vezi sa privatnim podacima korisnika, te je i Google ponudio Ad Settings, a zahvaljujući kojima će korisnici moći da bolje razumeju na koji način im se nude ciljane reklame, te da takav način reklamiranja i ograniče.
Tako korisnici sada mogu da vide sve faktore koji utiču na ovakav način reklamiranja, a zajedno sa objašnjenjima koja pojašnjavaju funkciju svakog faktora. Još uvek nije moguće da se ciljane reklame potpuno isključe, ali ima dovoljno opcija da se ove ograniče na generičke faktore, a poput web-sajta koji se posećuje, te doba dana u koje je korisnik prisutan na internetu.
Korisnici će i u slučajevima kada se reklame budu pojavljivale dobijati objašnjenja zašto se određena reklama prikazuje na način na koji se prikazuje. Tako je link koji nudi odgovor na pitanje „Zašto ova reklama?“ sada dostupan u okviru svakog servisa koji prikazuje Google Ads, ta na skoro svakom web-sajtu i aplikaciji koji su sklopili partnerstvo sa kompanijom Google kada su reklame u pitanju.
Tako će korisnici sada moći da dobijaju odgovore koji demistifikuju razloge zbog kojih im se neke reklame prikazuju, te da u podešavanjima izaberu da ih više ne dobijaju, a u slučaju da smatraju da je to neophodno.
Izvor: Engadget