Gospodari marketinga: Reklama za novu seriju o grofu Drakuli
BBC nas je nedavno obradovao novom serijom o grofu Drakuli, pa su obožavaoci horora dobili inteligentan i duhovit osvrt na već dobro poznatu legendu.
Jasno je da svaki novi sadržaj zahteva reklamu, pa je tako i sa novim serijama. I dok su obični bilbordi uglavnom vrhunac većine kampanja, marketinški eksperti koji su bili zaduženi za reklamiranje Drakule otišli su mnogo dalje od toga, i ponudili reklamu na koju bi retko ko mogao da ostane ravnodušan. Poznato je da kolac može da posluži kao oružje protiv krvopija, ali ne i kao marketinška alatka, a novi Drakula nas je uverio da je i to moguće, a nakon što je na reklamnom bilbordu osvanulo upravo nekoliko kolaca koji nakon zalaska sunca formiraju profil novog horor junaka.
Nakon ovakve reklame seriju će sigurno pogledati i oni koji bi je možda zaobišli, što je i cilj svake uspešne kampanje – da privuče i onu publiku koja se reklamiranog boji.