BIZIT 11 - prvi dan

I LinkedIn pravi klon Clubhouse-a

Čini se da gotovo svaka velika tehnološka kompanija radi na društvenoj audio funkciji nalik na Clubhouse.

PCPress.rs Image

LinkedIn radi na sopstvenoj funkciji audio umrežavanja

Twitter-ova funkcija Spaces se sada pojavljuje, Facebook je već navodno napravio kao i Spotify, čak i Slack ulazi u igra. Ali sada je ideja o zajedničkom audio prostoru, koji je započeo u Clubhouseu, uglavnom kao ekskluzivni klub za tehnološke rizične kapitaliste i elitu, zatvorila krug – profesionalna društvena mreža LinkedIn radi na sopstvenoj funkciji audio umrežavanja, kompanija je potvrdila TechCrunch-u.

„Radimo neke rane testove kako bismo stvorili jedinstveno audio iskustvo povezano sa vašim profesionalnim identitetom“, rekao je LinkedIn u izjavi za TechCrunch, i gledamo kako možemo da prenesemo zvuk u druge delove LinkedIna, poput događaja i grupa, kako bismo našim članovima dali još više načina da se povežu sa svojom zajednicom.“

LinkedIn je rekao da će funkcija uskoro početi beta testiranje. Kao i Clubhouse i Twitter Spaces, prikazuje govornike ispred i na sredini i spisak ljudi iz publike dole na ekranu. LinkedIn već radi na tome da se postavi kao odredište za autore, pomoću alata kao što je novi Creator mode, koji vas označa kao kreatora sadržaja LinkedIn-a na vašem profilu. Karakteristika nalik na Clubhouse zapravo se čini kao prirodna.

Pročitajte i:  Irska kaznila LinkedIn sa 310 miliona evra

Izvor: Theverge

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,