Instagramova nova funkcija plaćanja omogućava korisnicima da kupuju proizvode preko DM-a
Izvršni direktor Meta Mark Zakerberg najavio je danas da kompanija pokreće novu “payments in chat” funkciju na Instagramu.
Meta je prošlog meseca zvanično preimenovala Facebook Pay u Meta Pay
Sa ovom novom funkcijom, korisnici mogu da kupuju proizvode od malih preduzeća i prate porudžbine putem direktnih poruka na Instagramu u Sjedinjenim Državama. Da bi koristili novu funkciju, korisnici mogu početi slanjem direktne poruke kvalifikovanom malom preduzeću od kojeg su zainteresovani da kupuju. U istom čet thread-u, oni će tada moći da plate, prate svoju narudžbu i postavljaju preduzeću sva dodatna pitanja. Kompanija kaže da korisnici često razgovaraju o svojim porudžbinama sa kompanijama preko DM-a na Instagramu pre kupovine, ali će sada moći da plaćaju prodavcima direktno u okviru čet niza na Instagramu. Kupovina preko DM-a takođe daje korisnicima pristup podršci za čet u aplikaciji, kaže Meta.
Snimak ekrana koji je kompanija podelila, pokazuje da kada kupac odluči da obavi kupovinu, prodavac može da kreira zahtev za plaćanje. Kada korisnik odabere dugme „Plati“, biće zatraženo da doda i pregleda svoje informacije o plaćanju i adresu za isporuku. Na snimku ekrana se navodi da će „vašu uplatu obraditi PayPal“. Meta napominje da će mala preduzeća u Sjedinjenim Državama koja trenutno ne koriste Shops sada moći da razgovaraju o proizvodima, kreiraju porudžbine sa detaljima o klijentima i prihvataju plaćanja – bez potrebe da se prebacuju na drugu aplikaciju. Kada je preduzeće spremno da postavi digitalni izlog, može da koristi prodavnice na Instagramu i Facebooku.
Kompanija kaže da milijarda ljudi svake nedelje šalje poruku kompaniji preko porodice aplikacija, bilo da ćaska sa brendovima, pregleda proizvode ili traži podršku. Lansiranje nove funkcije dolazi kada je Meta prošlog meseca zvanično preimenovala Facebook Pay u Meta Pay. Trenutne karakteristike proizvoda i ukupno korisničko iskustvo na koje su ljudi navikli sa Facebook Pay-om ostaju isti na Facebook-u, Instagramu, WhatsApp-u i Messenger-u. U vreme rebrendiranja, Zakerberg je rekao da iako će usluga ostati ista, preimenovanje predstavlja prvi Metin korak ka stvaranju digitalnog novčanika za metaverzum. Kaže da će njegova vizija digitalnog novčanika u metaverzumu omogućiti korisnicima da bezbedno upravljaju svojim identitetima, onim što poseduju i kako plaćaju.
Izvor: Techcrunch