Kancelarko – alat za brzo elektronsko kancelarijsko poslovanje
Jedna od kompanija koja je na vreme uvidela probleme “paprinog“ poslovanja i prepoznala potrebe savremenog načina rada je Paragraf Lex, društvo za pravno izdavačku i softversku delatnost. Pokretanjem novog projekta pod nazivom Kancelarko, Paragraf je na domaćem tržištu otvorio vrata za jednostavno i brzo elektronsko kancelarijsko poslovanje.
Ovaj program smanjuje utrošak vremena – uz njega nema potrebe više štampati i kovertirati fakture, nositi u poštu i čekati brinući o uspehu isporuke. Sve radite elektronski. Takođe, smanjuje i utrošak novca – uz njega je nepotrebno štampanje faktura ili drugih akata i značajno se umanjuju poštanski troškovi slanja faktura. Na kraju, nije zanemarljiva ni ušteda prostora za papirnu građu kao i manji utrošak papira za one koji se odgovorno odnose prema životnoj sredini.
Pored uštede vremena, novca i prostora, opšta uloga ovakvog programa, kroz module e-Delovodnik, e-Fakture i e-Poštar, je da modernizuje način poslovanja.
Centalizovan pristup knjigama dokumenata
Modul e-Delovodnik predstavlja centalizovan pristup knjigama dokumenata (npr. delovodne knjige, knjige odluka, knjige internih akata društva itd) u nekoliko klikova, koje su korisniku dostupne u svakom trenutku i sa svakog uređaja, kao i zaštitu od uništenja ili nestanka dokumenta. Uz to, filteri za pretragu doprinose veoma lakoj i brzoj pretrazi svih dokumenata, po više različitih kriterijuma.
Predviđeno je i da se na svakom dokumentu mogu odrediti privilegije pristupa korisnicima, ili grupi korisnika, kao i potvrda o tome da je korisnik pročitano primljeni dokument. Kroz kalendar je omogućeno praćenje rokova i obaveza na fakturama i drugim dokumentima, dok se preko elektronske oglasne table lako pristupa bitnim informacijama i obaveštenjima vezanim za poslovanje firme.
Lako kreiranje i razmena elektronskih faktura
Kroz modul e-Fakture omogućeno je lako kreiranje i razmena elektronskih faktura, predviđene su procedure odobravanja, evidencija poslatih i primljenih faktura, praćenje statusa kao i dokaz o prijemu faktura od strane klijenata iz adresara korisnika. Brža isporuka samim tim dovodi i do brže naplate, sa značajno manje utrošenog vremena i resursa.
S obzirom na pravnu obaveznost sastavljanja i dostavljanja faktura u elektronskom obliku, u skladu sa Zakonom o računovodstvu (Sl. glasnik RS, broj 73/2019), Kancelarko omogućava korisnicima da se na vreme pripreme za ovu obavezu.
Isporuka i evidencija dokumenata
Modul e-Poštar privrednim subjektima omogućava isporuku i evidenciju dokumenata kako prema eksternim saradnicima, dobavljačima, poslovnim partnerima, tako i prema zaposlenima. Uz potvrdu o prijemu dokumenta, korisnici su sigurni da je dokument isporučen na pravu adresu.
Svoju važnost i ulogu Kancelarko je dokazao tokom pandemije i vanrednog stanja, u situaciji kada su mnogi poslovni subjekti radili od kuće. U takvim okolnostima veliki broj privrednih subjekata pribegao je digitalizaciji svojih dokumenata i omogućio sebi neomatan rad bez obzira na lokaciju, vreme ili druge prilike.
Sva je prilika da je digitalizacija radnih procesa i dokumentacije neumitna i poslovno neophodna, te da će oni koji već danas krenu u taj proces, biti u sigurnijoj i komfornijoj poslovnoj poziciji u budućnosti.
Više informacija o Kancelarku, ali i mogućnost da besplatno isprobate program u probnom periodu, naći ćete na stranici program za elektronsko upravljanje : e-fakture, e-delovodnik – Kancelarko