Korisničke noćne more sa iPhone-om 8 Plus
Kompanija Apple istražuje žalbe korisnika, a u vezi sa problemima oko iPhone-a 8 Plus, samo nekoliko dana pošto je uređaj pušten u prodaju. Naime, dva kupca iz Azije su svoje probleme podelili na društvenim mrežama, te se požalili na čudne okolnosti pod kojima su ostali bez svojih aparata.
Jedna serija fotografija sa društvenih mreža prikazuje uređaj vlasnice novog iPhone-a 8 Plus sa Tajvana, koja tvrdi da se njen telefon raspukao tokom punjenja, samo pet dana nakon što ga je kupila. Uređaj je punila pomoću originalnog punjača, a nakon tri minuta došlo je do oštećenja.
届いたiPhone8plus、開けたら既に膨らんでた pic.twitter.com/eX3XprSzqv
— まごころ (@Magokoro0511) September 24, 2017
Drugi korisnik, iz Japana, rekao je kako je svoj iPhone 8 Plus dobio sa već delimično odvojenim ekranom, te na Twitter postavio fotografije koje to i dokazuju.
Iz kompanije Apple izjavili su kako već rade na tome da se ti problemi reše, ali su odbili da komentarišu kako je do tih problema došlo. Stručnjaci pretpostavljaju da su oštećenja uređaja nastala usled uvećanja baterije, te dodaju da problem ne ugrožava bezbednost korisnika.
Izvor: Independent