LCD telefoni očekivano dominiraju tržištem
Podaci kompanije Sigmaintell Consulting govore da su a-Si LCD (uključujući i Oxide LCD) ekrani činili 42% globalnih isporuka u prvoj polovini godine, sa 390 miliona uređaja. Za njim slede LTPS LCD ekrani sa 36% tržišnog udela to jest 340 miliona prodatih uređaja, dok je 200 miliona AMOLED ekrana isporučeno u ovom periodu činilo je 21% tržišta.
Isti izvor ima zanimljive statistike i o tome da je u prvoj polovini 2018. godine, Huawei bio kompanija koja prodaje više pametnih telefona sa izrezom na ekranu od bilo koga drugog. Kineski gigant isporučio je 25,4 miliona uređaja sa izrezom na ekranu, dok drugo mesto ide Apple-u sa 20,7 miliona uređaja. Zatim slede Oppo, Vivo i Xiaomi. Ovo dolazi nakon vesti da je Huawei prevazišao Apple i postao drugi najveći proizvođač pametnih telefona na svetu, uprkos svom nedovoljnom prisustvu u SAD-u.
Industrija je od početka godine do 30. juna prodala 86,1 milion uređaja, a samim tim i Huawei je ove godine uspeo da isporuči više od 100 miliona telefona. Stoga, sa 25,4 miliona takvih telefona, otprilike jedan od četiri Huawei uređaja koji su prodati je imao izrez na ekranu.
Izvor: GSMArena