LG prvi na tržištu monitora u Srbiji
Rezultati kompanije na kraju prve polovine ove godine pokazuju lidersku poziciju LG-a u Srbiji, praćenu odličnim rezultatima i u regionu
Beograd, 9. septembar 2010. – LG Electronics (LG) dostigao je prvo mesto na tržištu monitora u Srbiji, pokazuju rezultati kompanije nakon prve polovine 2010. godine, uz nastavak značajnog rasta prodaje zabeleženog i u prethodnoj godini. Sa tržišnim učešćem od 26.63%[1] u vrednosti prodaje, i 24.87% u količini, LG je krajem juna prestigao svoje konkurente na tržištu monitora u Srbiji. Podaci za drugi kvartal ove godine zasebno još su bolji, i beleže najbolji rezultat za LG Srbija ikada: 37.1% tržišnog učešća u količini, i 43.49% u vrednosti prodaje.
Predrag Todorović, Direktor predstavništva LG Electronics u Srbiji, izrazio je svoje zadovoljstvo odličnim rezultatima domaće LG jedinice: „Izrazito smo zadovoljni vodećom pozicijom na tržištu monitora u Srbiji, a još više činjenicom da su naši rezultati polovinom ove godine još bolji nego krajem prethodne. LG svojim proizvodima spaja dve veoma važne stvari za potrošače – pametne tehnologije i stilizovani dizajn, a kupci u Srbiji to svakako znaju da cene. Značajna sredstva i veliki napori ulažu se u istraživanje i razvoj, kako bi novi prozivodi bili još bolji, sadržajniji, jednostavniji za korišćenje i dobro dizajnirani; to je put kojim je LG izgradio svoju vodeću poziciju i u ovom segmentu.”
Najpopularniji proizvodi koji su doprineli da LG Srbija ostvari vođstvo na tržištu su LCD monitori (18.5/19”, 22” i 24”) uključujući 22”-24” full HD LCD, i 22” TV monitore. Nove proizvodne linije i posebno nove usluge, kao što je Zero Pixel Guarantee, izuzetno su dobro prihvaćene na domaćem tržištu monitora, pokazujući da LG donosi pravu ponudu kupcima. LG takođe beleži rast ukupnog tržišnog učešća u regionu, uz vođstvo na tržištu monitora u Hrvatskoj, i drugo mesto u Bugarskoj i Mađarskoj. Sa ciljem da zadrži i dodatno učvrsti dobru poziciju, LG je već najavio niz novih izvanrednih proizvoda za naredni period.
Iznoseći svoja očekivanja u vezi sa daljim razvojem tržišta monitora u Srbiji, Todorović dodaje: „Tržište monitora već duže vreme nameće potrebu za jednostavnim, multifunkcionalnim proizvodima i novim tehnologijama, dok se ukus kupaca istovremeno profiliše ka minimalističkom dizajnu. Uz sve navedeno, odlučujući faktori na domaćem tržištu jesu i cena proizvoda i uslovi garancije na proizvod. Karakterističan za Srbiju jeste i pad od 30% sveukupnog tržišta monitora sa jedne, i rast tražnje za većim dijagonalama LED i Full HD TV monitora sa druge strane. U ovim uslovima očekujemo da LG u Srbiji do kraja godine zadrži vodeću poziciju u segmentu 19”, 22” LCD monitora kao i 22” TV monitora u okvirima od 25% do 30% ukupnog tržišnog učešća, a sa posebnim fokusom na LED monitore, kao i da održi stabilnu poziciju na polju 22“ i 24”, kao i 24” LED TV monitora.”
Popularni LG-ev Zero Pixel Guarantee program, uveden u aprilu ove godine, podrazumeva servis besplatne zamene novog monitora, u roku od 72 sata od kupovine, u slučaju kvara makar i jednog sub-piksela, čime LG pruža dodatnu sigurnost potrošačima pri kupovini novih LCD monitora.
LG monitori prisutni su na tržištu Srbije od sredine devedesetih, a danas su dostupni širom zemlje u radnjama zvaničnih distributera LG proizvoda: Idea, Merkator, Tehnomania, Novel, PC Practic, Technomarket, Control Point, Big Bang i drugi.
[1] Izvor svih podataka: BNA (CONTEXT: EMEAC PC Displays)