BIZIT 11 - prvi dan

Lyft odustaje od povećanja cena

Smanjenje cena pomoglo je kompaniji da poveća broj ljudi koji koriste platformu.

PCPress.rs Image

Broj aktivnih vozača porastao je za devet odsto

Lyft planira da ukine povećanje cena u pokušaju da poveća broj svojih vozača. U izveštaju o prihodu kompanije u drugom kvartalu, izvršni direktor David Risher je priznao da  kontroverzna praksa uključuje nepopularan način povećanja cena koji vozači ne vole i ne podržavaju.

Visoke cene, koje Lyft naziva Prime Time, obično se aktiviraju kada nema dovoljno pokretača koji bi zadovoljili potražnju. Ovo znači da kompanija veruje da će vozači koji trenutno nisu aktivni za vožnju mogu biti motivisani da izađu na ulice i pruže usluge vožnje ukoliko vide da su cene vožnji povećane. To bi im zatim omogućilo da zarade više novca. Međutim, ističe se da većina vozača obično ne podržava ili ne voli nagli rast cena vožnji.

“Pokušavamo zaista da se rešimo toga”, rekao je Risher. „Imamo tako dobru ponudu vozača, za koju smo se zaista trudili da dobijemo, ona se međutim značajno smanjila.“

Portparol kompanije Lyft je naveo da je njihova ponuda vozača najveća u poslednje tri godine (od početka pandemije COVID-19). Broj vozača je porastao za 20 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Takođe, broj prosečnih radnih sati svakog vozača je dostigao novi rekord, premašujući nivoe iz 2019. godine. To je, kako je naveo Risher, pomoglo da se smanji udeo vožnji na koje je uticalo povećanje cena za 35 odsto u poređenju sa prethodnim kvartalom.

Možda nije iznenađujuće, to znači da Lyft zarađuje manje novca. „Ali to je dobro za naše vozače i dobro je za naše celokupno tržište“, naveo je Risher.

Lyft smanjuje cene kako bi ostao konkurentan Uberu i privukao vozače da koriste njegovu uslugu. Prihod kompanije po vozaču pao je za pet odsto u odnosu na prethodni kvartal. Međutim, broj aktivnih vozača porastao je za devet odsto.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,