Meta nudi predviđanje učinka oglasa
Meta uvodi AI u oglase kako bi predvidela učinak i ponudila bolje targetiranje.
Meta uvodi AI u oglase kako bi poboljšala performanse. Onima koji plaćaju oglase ubrzo biće dostupne opcije koje će pomoći da se efikasnije odredi ciljna grupa.
Prošle nedelje Meta je objavila „AI Sandbox“, novu funkciju, koja se pojavljuje prilikom plaćanja reklame. Eksperimentalna faza nudi AI tehnologiju kao pomoć za bolje određivanje publike. Alati pomažu u kreiranju teksta za oglase u odnosu na ciljnu grupu, kreiranje alternativne pozadinske slike na osnovu zadatih reči i automatski prilagođavaju slike oglasa.
Meta planira od jula da posetpeno proširi pristup AI alatima radeći sa malom grupom oglašivača koji testiraju svaku fazu i alatku.
Objavljen je i Meta Lattice kao pomoć Instagramu koji se zasniva na AI i pruža mogućnost preduzećima da predivde performanse oglasa zahvaljujući većem skupu podataka.
Nakon uvođenja novih alata Meta je povećala prihode od digitalnog oglašavanja.
Izvor: peoplematters.in