Meta proširuje plaćenu uslugu verifikacije za biznis klijente
Najviši nivo košta 350 dolara mesečno i uključuje telefonske pozive sa korisničkom podrškom.
Meta Verified
Meta proširuje svoju plaćenu uslugu verifikacije za poslovne subjekte. Stižu tri nova nivoa u program koji nudi dodatne pogodnosti kompanijama koje su spremne da plate mesečnu pretplatu. Kompanija je počela sa testiranjem ove usluge, nazvane Meta Verified, sa poslovnim kompanijama prošle jeseni. Pre toga je uvela plaćenu verifikaciju za pojedince.
Novi planovi prvo stižu u Australiju i Novi Zeland. Meta nudi mnogo širi spektar usluga vlasnicima biznisa koji se oslanjaju na njenu platformu. Pod novom strukturom, osnovni “standardni” plan košta 14,99 dolara mesečno. On nudi oznaku verifikacije, bolje rangiranje u pretrazi, zaštitu od impersonacije, mogućnost dodavanja linkova za slike i pristup korisničkoj podršci.
Postoje tri dodatna nivoa
Iako je osnovni plan sada iste cene za poslovne klijente kao i za pojedince, kompanije će platiti veliku premiju za dodatne pogodnosti. Postoje tri dodatna nivoa koje vlasnici poslova mogu izabrati. To su “plus” plan za 44,99 dolara mesečno, “premium” plan za 119,99 dolara i “max” plan za 349,99 dolara mesečno.
Svaki od ovih planova uključuje dodatke poput mogućnosti dodavanja linkova na Reels postove, ubrzanu korisničku podršku i više opcija za prilagođavanje profila. Najskuplji plan takođe proširuje zaštitu od impersonacije na do pet zaposlenih, kao i dodatne pogodnosti korisničke podrške.
Zatim, uključuje polugodišnji “pregled naloga”, koji će se sastojati od “personalizovanih smernica o njihovoj strategiji sadržaja.” Takođe, omogućuje vlasnicima naloga da zatraže telefonski poziv od predstavnika korisničke službe Mete radi pomoći u pitanjima naloga i drugim problemima.
Tokom sastanka sa novinarima, u vezi novog monetizacijskog plana u kompaniji, Pratiti Raychoudhury, je navela da je proširenje Meta Verified usluge namenjeno “da zadovolji poslovne subjekte tamo gde se nalaze u svom putovanju na aplikacijama.” On je rekla da će Meta nastaviti da prilagođava svoje ponude kako se više kompanija prijavljuje za verifikaciju.
Izvor: Engadget