Microsoft planira integraciju oglasa na Bing-ov AI chatbot
Microsoft želi da unovči AI alat.
AI chat botovi mogu preoblikuju način na koji ljudi pronalaze informacije
Microsoft je navodno u pregovorima sa reklamnim agencijama o tome kako da integriše oglase u nadograđeni Bing, posebno sada kada je u pitanju generativni chatbot kojeg pokreće AI. Kompanija već testira reklame, uključujući postavljanje tradicionalnih oglasa za pretragu.
Navodno su razgovori sa oglasnom agencijom još uvek u ranoj fazi. Samo mali broj korisnika ima pristup chatbot-u, a milioni su na listi čekanja. Microsoft neće žuriti da odmah ugradi oglase.
Microsoft navodno predviđa da će otvoreniji pristup chatbot-a u pružanju informacija dovesti više korisnika i zauzvrat, oglašivača. Interacija oglasa i chatbot-a može biti korisnija od konvencionalnih oglasa. Microsoft navodi da će sarađivati sa partnerima i oglašivačima dok istražuje potencijal AI tehnologije za reklame.
Nije veliko iznenađenje što su oglasi verovatno na putu ka Bing-ovom chatbot-u i verovatno, Google-ovom Bard-u. Iako su već imali nekih problema, generativni AI chat botovi imaju potencijal da preoblikuju način na koji ljudi pronalaze informacije. Obzirom na to koliko je trenutno važan prihod od pretrage (više od polovine prihoda Alphabet-a od 282,8 milijardi dolara za 2022.godinu stiglo je od pretrage). Kompanije nemaju drugog izbora osim da unovče chatbot-ove. Najbolji način za to je njihovo povezivanje sa oglasima.
Izvor: Engadget