Motorola produžava trajanje garancije za svoje telefone u Srbiji
Svi vlasnici Motorola telefona kojima garancija na uređaj ističe u periodu od 15. marta do 30. aprila 2020. godine dobijaju besplatno produženje garantnog roka.
Produženje garancije
Kako bismo pružili najbolju podršku našim kupcima, produžili smo važenje garantnog roka do 31. maja 2020. godine. Produženje se odnosi na sve Motorola telefone kojima ističe garancija u periodu od 15. marta do 30. aprila 2020. Bez obzira na model Motorola telefona koji imate, garancija koju ste uz njega kupovinom kod naših prodajnih partnera dobili – automatski se produžava.
Ukoliko se u ovom periodu pojave određeni problemi sa telefonom, Motorola ovlašćeni servis ProMobi.rs postaraće se za sve kvarove. Garantni period počinje da teče od datuma kupovine, odnosno, datuma koji stoji na fiskalnom računu.
Za vreme trajanja garantnog roka, prodavac ili Motorola ovlašešćeni servis će se pobrinuti da svojim uslugama održe ili povrate u radno stanje svaki uređaj bez dodatnog troška. Ukoliko je potrebno, održavanje u garantnom roku biće osigurano zamenom neispravnog uređaja. Održavanje Motorola uređaja tokom garantnog perioda ostvaruje se dostavljanjem uređaja prodavcu ili ovlašćenom Motorola servisu uz dokaz o kupovini (fiskalni račun).
ProMobi servis Motorola telefona
Ovlašćeni serviser mobilnih telefona ProMobi nastao je 2009. godine sa ciljem da omogući servisiranje mobilnih uređaja po najvišim standardima i uz isključivo korišćenje originalnih Motorola delova. ProMobi servisi nalaze se u Beogradu, Novom Sadu i Nišu, a sve potrebne informacije možete dobiti i putem telefona 011/3555–047.