Netflix možda neće prikazivati reklame tokom dečijih emisija
U pretplati koja uključuje prikazivanje reklama, Netflix će možda slediti Disney+, koji ih ne prikazuje u dečijim emisijama. Prema navodima Bloomberg-a, kompanija je svojim partnerima prenela odluku da će dečiji program biti bez ikakvih reklama.
Pored toga, navedeno je da će originalni Netflix filmovi takođe biti bez reklama, kako se ne bi remetila radnja u njima i kako oni ne bi bili „upropašćeni“ reklamnim prekidima. Međutim, očekuje se da će reklame i dalje biti prisutne u originalnim serijama, kao što su Stranger Things, Bridgerton, Squid Game…
Za sada ovi navodi nisu potvrđeni, pošto se Netflix nije zvanično oglasio povodom tog pitanja. Ali, ako malo šire sagledamo situaciju, takva odluka bi mogla da ima smisla. Naime, Netflix se suočava sa velikim brojem otkazivanja pretplata, pa je prvi put u istoriji ove kompanije, ukupan broj pretplatnika u padu. Pored toga, cena pretplatnih paketa je podignuta, pa je realno da će mnogi pretplatnici preći na jeftiniju pretplatu koja sadrži reklame. A ovakvom odlukom bar neće brinuti da će njihova deca biti zatrpana reklamnim porukama dok gledaju sadržaje primerene njihovom uzrastu.
Uostalom, ovom odlukom Netflix bi mogao da se obezbedi da u budućnosti ne dobije neku kaznu, kao što su Google i YouTube nedavno platili 170 miliona dolara zbog kršenja zakona o privatnosti dece.
Izvor: TechCrunch