Netflix planira da ponudi još interaktivnih sadržaja
Nakon ogromnog uspeha koji je postigla poslednja „Black Mirror“ epizoda, „Bandersnatch“, Netflix razmišlja o proizvodnji još interaktivnih video sadržaja, objavio je potpredsednik kompanije Tod Jelin.
Na FICCI-Frames konferenciji koja je održana u Mumbaiju, Jelin je na svom predavanju naveo da pretplatnici Netflix servisa mogu u narednih godinu ili dve dana da očekuju mnogo novih interaktivnih video priča. U kompaniji su shvatili potencijal interaktivnosti i načina na koji on angažuje gledaoce. Pomenuo je da razmišljaju o romantičnoj komediji u kojoj bi gledaoci mogli da se odluče „hoće li“ ili „neće“ nešto da se desi između glavnih likova…
Ova inicijativa će svakako zahtevati ogroman dodatni napor od scenarista, reditelja i glumaca. Recimo, za Black Mirror bilo je potrebno dve godine rada, od koncepta do objavljivanja, uz veliko angažovanje cele kompanije, a ne samo direktnih učesnika u projektu. Tada je snimljeno 250 video segmenata koji su napravljeni tako da mogu da se kombinuju u različite završetke. Ovaj interaktivni film nema oficijalno vreme trajanja, zato što u zavisnosti od odabranih puteva kretanja radnje može da traje od jednog do dva i po časa.
Izvor: TechCrunch