Pokloni za geek-a | PC Press

Nike ulazi u esport sektor

Nike sponzoriše neke od najboljih svetskih sportista. Ranije je bilo reči o tome da će kompanija možda uzeti u obzir da sponzoriše esport igrače takođe imajući u vidu sve veću popularnost esporta kao formata. Nagoveštaji su se sada obistinili jer je Nike potpisao trogodišnji ugovor sa League of Legends Pro League u Kini. To je veliko takmičenje u kom se nadmeće 16 profesionalnih timova.

PCPress.rs Image

Kao deo ovog dogovora, Nokia će snabdevati sve timove patikama i ležernom odećom, a na kraju će im obezbediti i profesionalne dresove. League of Legends Pro liga potvrdila je da će na turniru Mid-Season Invitational u maju ove godine moći da se kupi oprema koju je Nike kreirao.

Datalab serveri

Prvi dresovi koje je Nike pripremio za ligu će biti prikazani tokom Svetskog prvenstva League of Legends u Parizu kasnije ove godine. Ne iznenađuje to što je Nike konačno odlučio da prihvati esport, s obzirom na to koliko brzo ova industrija sada raste, takođe nije na odmet činjenica da League of Legends ima značajnu globalnu publiku.

Pročitajte i:  Prekinuto partnerstvo između Međunarodnog olimpijskog komiteta i Saudijske Arabije u e-sportu

Ovo nije prvi put da je Nike razmišljao o ulasku u arenu esportova, ali ne u kontekstu odeće i opreme. Kompanija je regrutovala RNG igrača Jian „Uz“ Zihao za marketinšku kampanju sa košarkaškom ikonom LeBron James-om 2018. godine. Ovo je sada prvi put da Nike sponzoriše esport takmičenje formalno.

Izvor: Ubergizmo

Facebook komentari:
Tagovi: , , ,