Novi Versace mobilni telefon sa LG tehnologijom
Modna kuća Versace (Gianni Versace SpA) objavila je lansiranje Versace Unique mobilnog telefona, prvog luksuznog i visoko funkcionalnog multimedijalnog uređaja osetljivog na dodir, koji će biti dostupan u svim ekskluzivnin radnjama satova i nakita, kao i Versace buticima širom sveta, od juna 2010. godine.
Versace Unique objedinjuje sve funkcije neophodne kako za ličnu tako i za poslovnu upotrebu. Napravljen je od najfinijih materijala, ručno izrađenih u Francuskoj i obrađen prema standardima svih Versace proizvoda. Prednja strana telefona urađena je od čiste, tehnološki unapređene keramike ili od ručno nanetog laka, a uokvirena je osamnaestokaratnim zlatom ili umetkom od nerđajućeg čelika (316L). Naličje je presvučeno najfinijom reljefastom kožom koja odslikava simbol modne kuće Versace – glavu Meduze. Ekran Versace Unique modela izrađen je od safir kristala, koji je po prvi put upotrebljen u ovoj veličini na jednom proizvodu. Ovaj gladak materijal nemoguće je ogrebati, veoma je osetljiv na dodir i pruža preciznu kontrolu funkcija touchscreen ekrana.
Ispod ekskluzivnog eksterijera Versace Unique mobilnog telefona nalazi se svet napredne tehnologije, kreirane od strane kompanije LG Electronics, koja garantuje savršenu vezu između modernog načina života i nove tehnologije, kao i dizajna i funkcionalnosti. Versace Unique pruža sve performanse mobilnog telefona: 3G mrežu, client e-mail, medija plejer i kameru od 5 mega piksela sa blicem. Ovaj uređaj takođe nudi i neprevaziđenu Dolby Mobile tehnologiju koja pruža visokokvalitetan zvuk melodija, MP3 muzičke i video fajlove, obezbeđujući 30 sati reprodukcije.
Đan Đakomo Feraris (Gian Giacomo Ferraris), izvršni direktor Versaće Grupe izjavio je ovim povodom: „Zaista smo uzbuđeni zbog Versace Unique-a. Naš tim je veoma dobro sarađivao sa kompanijom ModeLabs radivši na kreiranju veoma inovativnog proizvoda, koji predstavlja savršen spoj luksuznih materijala, ručne izrade i napredne tehnologije koju koristi kompanija LG Electronics. Kako se naš posao razvija, posebno smo srećni što možemo da povećamo ponudu luksuznih aksesoara koji dopunjuju našu osnovnu ponudu modnih proizvoda u skladu sa Versace DNA konceptom.”
Izvor: LG