BIZIT 11 - prvi dan

Održana četvrta međunarodna CRM konferencija u Beogradu

clip_image001Agencija za marketing i konsalting I Team je, po četvrti put, organizovala, već tradicionalnu, međunarodnu CRM konferenciju. Konferencija je održana 12. maja 2010. u prostoru hotela Zira u Beogradu.

Kada je započeta ova tradicija, CRM je još bio nov koncept pa je osnovna svrha konferencije bila da posluži kao dobro mesto da se potencijalni klijenti i korisnici CRM sistema upoznaju sa svim benefitima za poslovanje kompanija i njegovu ulogu kao značajne podrške marketingu i prodaji. Danas već kompanije prepoznaju značaj CRM-a jer su pozitivno potrošačko iskustvo i CRM postali nezamenljivi deo savremene poslovne prakse. Svest o tome da su potrošači ti  koji generišu profit kompanije i stoga imaju najznačajniju ulogu u očuvanju i poboljšanju njenog poslovanja u postojećim tržišnim uslovima uzrokovala je pravi bum u ovom segmentu tržišta. Potrošač je, više nego ikada, važan deo poslovne strategije i ključni faktor reorganizacije poslovnih procesa.

Konferencija CRM 2010 donela je novine iz kompanija Algotech, PS Tech, Extreme i Eunet, Saga i Asseco.

Prilika da svojom prezentacijom otvori konferenciju pripala je Federicu Cesconiju iz kompanije Cablecom iz Ciriha i on je govorio o CRM-u iz ugla kablovskih operatera i konceptu Social Relationship uključujući Facebook i Twitter. O privatnosti podataka i zakonskoj regulativi govorila je mr Marija Boban sa Pravnog fakulteta u Splitu dok je o nivou usluge i kvalitetu CRM rešenja govorio prof. dr Milan Kukrika. Predsedavajući konferencije i prezenter o organizacionoj spremnosti kompanija za implementaciju CRM rešenja bio je prof. dr Miodrag Ivković.

Pročitajte i:  Oblak Tehnologije: Kako udovoljiti Veličanstvu?

Dokaz da domaće kompanije koje posluju u različitim granama industrije itekako poznaju i priznaju značaj CRM-a je i publika ovogodišnje konferencije koja je obuhvatila zaposlene u javnom sektoru, telekomunikacione kompanije, banke i osiguravajuće kuće i mnoge druge eminetne kompanije.

Opšti zaključak je da četiri godine kasnije, CRM konferencija predstavlja važan događaj u poslovnim kalendarima domaćih kompanija i svojevrsni meeting place za kolege iz struke koji mogu da razmene ideje i rešenja, kao i da čuju  iskustva iz prakse vodećih eksperata i domaćih i regionalnih kompanija koje se bave ovom oblašću.

Više informacija možete pronaći na web sajtu www.iteam.co.rs

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , , , ,