Pametne naočare i moda: Kako ući u mejnstrim
Meta hardver napori prethodnih godina nisu cvetali. Oculus Quest 2 VR jeste 2021. doneo dobit, ali su prethodni neuspesi i dalje bili jači. Portal video servis, Facebook Phone, te brojni drugi promašaji i dalje utiču na ukupni uspeh, ali kompanija ne odustaje.
O projektu Ray-Ban se priča i piše još od 2021. godine, a u pitanju su nove pametne naočare. Dve kompanije su se udružila kako bi ponudile slične funkcije kao Google Glass. Naočare koštaju 300 dolara, a funkcionišu u paru s novom aplikacijom Facebook View.
Ray-Ban Meta pametne naočare su nedavno predstavljene, a pažnju posetilaca je privukao zid s različitim ramovima. Jasan znak da je moda umešala prste. Iako su znatno bolje nego pre – kvalitet fotografija i videa se popravio zahvaljujući 12MP kameri, imaju pet mikrofona umesto jednog, omogućavaju livestream, što sigurno privlači kreatore sadržaja za društvene mreže, neki su kao najveći problem istakli izgled.
Radi se o tome da nešto što ne izgleda dobro sigurno neće ući u mejnstrim. Bar tako kažu. Ako proizvođači ponude nove stilove, sigurno je da će privući više korisnika, a uprkos ceni koja nije zanemarljiva. Razlog je jednostavan – u TikTok eri svi su kreatori.
Izvor: The Verge