PandoPad je vest u gradu
O pametnim ekranima smo više puta pisali. Stručan naziv za ovu vrstu proizvoda je Digital Signage – a u današnje vreme se radi o touch screen ekranima koji pozivaju na interakciju. Ovoga puta susreli smo se sa proizvodima brenda PandoPad®.
PandoPad® je Digital Signage stvoren za javne prostore i omogućava oglašivačima da prenesu svoje poruke u najrazličitijim formatima, ljudima da se informišu, međusobno komuniciraju i da se dobro zabave.
Uređaji ovog tipa nalaze se u tržnim i poslovnim centrima, sajmovima, lancima maloprodaje, čekaonicama, bolnicama, muzejima, na aerodromima, info‑pultovimaa. Ideja je da emituju različite vrste poruka u zavisnosti od potrebe prostora. U čekaonicama mogu ispisivati informacije o redosledu klijenata, na aerodromima služe da prikažu red vožnje aviona, dok se u tržnim centrima na njima uglavnom prikazuje promotivni sadržaj, sniženja, akcije i sl. Pametni ekrani mogu biti i interaktivni, što znači da korisnici u njih mogu unositi određene podatke, i takvi se najčešće koriste u obrazovnim institucijama.
Ono što kompaniju PandoPad® izdvaja od konkurencije jesu već postojeće softverske aplikacije. Takođe, za specifične zahteve, softver se posebno kreira za klijenta. Najznačajnija aplikacija je, PandoPad Manager® (Sistem za upravljanje sadržajem) pomoću koga se izuzetno lako upravlja sadržajem na ekranima.
Celu listu aplikacija pogledajte na ovde
Za tržne centre, posebno je interesantan interaktivni PandoPad za decu sa nekoliko igrica koje su zanimljive i odraslima.
Uređaj je potpuno prilagođen deci, a više detalja o njemu pogledajte na sledećem linku
Kada već pominjemo tržne centre, ne možemo a da se ne osvrnemo na PandoPad Totem – u pitanju je veliki interaktivni ekran, sa moćnim softverom, koji može prikazati i najzahtevnija marketinška rešenja.
Ukoliko i vi želite da iznajmite, kupite, ili se reklamirate na pametnim ekranima, kontaktirajte kompaniju PandoPad putem sajta www.pandopad.com/rs .