Philips predstavio LivingShapes, najveću OLED svetlosnu instalaciju
U okviru Dana Philipsovih inovacija (Philips Innovation Day) stručnjaci kompanije Philips, predstavili su ključne tehnološke inovacije u oblastima medicine, osvetljenja i lifestylea.
Tokom događaja razgovaralo se o nekoliko globalnih i lokalnih trendova i pitanja, među kojima su: starenje, urbanizacija, porast potražnje za energijom, hranom i vodom, kao i kako stvoriti održiviji sistem zdravstva.
Centralni izazov kompanije Philips od samog početka poslovanja je kako inovacije mogu doprineti zdravijem, boljem životu. Danas su to inovacije u oblasti osvetljenja, medicine i lifestylea.
Među inovacijama o kojima se govorilo bilo je priče i o OLED svetlima (Organic Light-Emitting Diodes), koja predstavljaju sledeći korak u evoluciji novih izvora svetlosti, generisanjem svetla putem poluprovodnika, pre nego upotrebom filamenta ili gasa.
Kao i LED rešenja, OLED osvetljenje omogućava uštedu energije, duže traje i održivije je. Philips je bila jedna od prvih kompanija koja je tehnologiju OLED svetala u velikoj meri učinila komercijalno dostupnom arhitektama i dizajnerima, preko svojih Lumiblade OLED panela različitih oblika i boja, koji su plasirani na tržište pod imenom Philips Lumiblade.
Kompanija ima fabrike za razvoj OLED proizvoda u Brazilu i u Kini, što omogućava blisku saradnju sa arhitektama i dizajnerima širom sveta. Nedavno je Philips proširio svoje proizvodne kapacitete u pogonu za proizvodnju OLED rešenja u Ahenu, a prostorija od oko 2000 kvadrata danas je dom najveće pogonske linije za proizvodnju OLED svetala na svetu.
U ovkiru Dana inovacija predstavljen je i interaktivni zid LivingShapes, najveća OLED svetlosnu instalacija na svetu koja je danas komercijalno dostupna. Interaktivni zid LivingShapes sastoji se iz 72 OLED panela koji sadrže ukupno 1152 Lumiblade OLED svetala. Svaki panel ima klik sistem, tako da kupci lako mogu da kombinuju koliko god panela žele, stvarajući interaktivnu OLED instalaciju u roku od nekoliko minuta. Ovakva instalacija je idealna za sedišta kompanija, čekaonice, hotelske lobije ili stambene rezidencije visoke klase.
„Inovacija počinje dobrom idejom koja dolazi od istinskog razumevanja ljudi i tržišta. To znači da moramo da ponudimo prave proizvode i tehnologije koje su ljudima potrebne. Ukoliko na pravi način poštujemo taj lanac, dobra ideja postaje uspešna inovacija, doprinosi porastu našeg poslovanja i postaje relevantna našim korisnicima i društvu uopšte“, izjavio je Robin van Rozen, direktor Južnog distrikta Centralne i Istočne Evrope kompanije Philips.
„ Mi kontinuirano radimo na tome da naše inovacije prate potrebe naših klijenata. Zato su iniciranje dijaloga sa zainteresovanim stranama i stručnjacima o lokalnim potrebama i izazovima, kao i o tome kako inovacije mogu da pomognu u datom okruženju, naš prvi zadatak“, govoreći o razlozima za predstavljanje Philipsovih inovacija u Srbiji, istakao je Vojislav Radović, direktor Predstavništva Philips Beograd .