Popust samo za čitaoce PC Press-a!
Kao specijalno praznično iznenađenje, spremili smo savršen poklon za sve naše čitaoce – kod za popust od 10 odsto na čitav TakoLako asortiman.
Popust važi do 31. 12. 2016, a poklon kod se može primeniti i na artikle koji se već nalaze na akciji!
Dovoljno je da prilikom zaključivanja kupovine unesete poklon kod PCPRESS2016 u odgovarajuće polje i iznos će biti umanjen za 10 odsto.
Ljubaznost, iskrenost, dobar asortiman i odlične cene trajna su preporuka za svaku radnju, pa i virtuelnu, posebno kada vam pored široke lepeze proizvoda, akcija i popusta, nude i dobar korisnički servis, pa možete o onome što želite da kupite da se konsultujete telefonom i mejlom, a upućeni prodavac je uvek na vašoj strani jer zna da ćete ponovo doći ako ste zadovoljni. Isprobajte TakoLako shopKupovina preko Interneta sve je popularnija u Srbiji. Prema izveštaju kompanije Google, srpski online trendovi su da se kupovina polako seli u virtuelni svet, a šoping na mobilne platforme. Google‑ova statistika kaže da u Srbiji čak 94 odsto Internet korisnika istražuje mogućnosti kupovine, da 61 odsto to radi preko pretraživača, 34 odsto prati prezentacije brendova, a 25 odsto odlazi direktno na sajtove za online kupovinu.
Jedan od vodećih Web sajtova za online kupovinu u Srbiji je TakoLako.com, na čijem primeru može da se vidi šta potrošač dobija „kupovinom iz fotelje“. Prvo, stranice sajta lako se i brzo otvaraju, pa nema onog dosadnog čekanja koje nervira svakog ko pretražuje. Drugo, pretraživanje je organizovano prema standardnim kategorijama, poput Mašine i alati, Kuća i bašta, Odeća i obuća, Sportska oprema, Tehnika, Kancelarijski program, Školski program, Kućni aparati, Knjige, Lepota i zdravlje, da nabrojimo samo neke. Takođe, svaka kategorija ima jasne potkategorije. Na primer, ako pregledate Auto i moto opremu nudi vam se auto‑oprema, auto-kozmetika i održavanje, motocikli, s tim što svaka potkategorija ima pregledna razgraničenja koja omogućavaju lako pretraživanje. Ako vam treba kozmetika za vašeg mezimca na četiri ili dva točka, imate širok asortiman auto‑kozmetike, sprejova i tečnosti, boja i lakova, motornih ulja i maziva.
Ko tačno zna šta hoće, može samo jednim klikom da dobije sliku i opis željenog proizvoda i brenda, a ko voli da bira i upoređuje, dobija na uvid širok asortiman, bez mukotrpnog obilaženja prodavnica na različitim krajevima grada. Na primer, mene je interesovala kupovina nosača za TV, a kada sam dobila neverovatan izbor od desetina nosača, najrazličitijih cena i proizvođača, bila sam potpuno zbunjena, jer u klasičnim prodavnicama obično imaju jedan ili dva, najviše tri. Moju zbunjenost odmah je raspetljala služba podrške Web sajta TakoLako, koju sam pozvala telefonom. Strpljivo, kao da sam jedina mušterija na svetu, objasnili su mi koji je nosač najbolji za moj novi TV, kakve su mu prednosti, uporedili cene i stekla sam onaj dobar osećaj kako su na mojoj strani i da im je cilj da budem zadovoljan kupac koji će im se opet vratiti.
Ljubaznost i iskrenost
Ljubaznost, iskrenost, dobar asortiman i odlične cene trajna su preporuka za svaku radnju, pa i ovu virtuelnu. Priznajem, neke proizvode i brendove prvi put sam videla na TakoLako, pa sam tako potpala pod Google‑ovu statistiku koja kaže da 56 odsto osoba prvi put za neki proizvod ili brend čuje preko Interneta, a 96 odsto se vraća na mesto dobre kupovine.
Ja se uvek vraćam i pregledam TakoLako, jer znam šta dobijam. Prvo, nisu se ljutili ni durili kad sam odustala od kupovine, već su bili preljubazni, drugo, sve što sam kupila stiglo mi je na kućnu adresu u dogovorenom roku, treće, znam da neću imati problem ako sam se zatrčala i kupila neki proizvod za koji kasnije ustanovim da mi se ne sviđa, da mi ne treba ili da mi se ne uklapa u budžet, planove, ambijent stana – jer mogu da ga vratim. Probajte da vratite neki proizvod koji ste kupili u klasičnoj prodavnici, pa ćete odmah uočiti razliku, jer je to nemoguća misija. Čak vas ni zakon ne štiti, već kaže da robu koju ste kupili, a koja nema objektivnih nedostataka, ne možete da vratite i da prodavac nije dužan da vam robu zameni ili vrati novac. E pa, to ne važi za Internet kupovinu, robu možete da vratite, zamenite i dobijete svoj novac nazad.
Akcije i popusti
Ne znam nikoga ko ne voli akcije i popuste, a na sajtu TakoLako one često idu i do 70 odsto za pojedine proizvode, jasno su istaknute cene i što je najvažnije, nisu obmana, znate ono, kad na izlogu dućana u komšiluku vidite natpis „rasprodaja“ pa privučeni uđete i shvatite da su cene prvo podigli, pa spustili. Takvih prevara nema na velikim sajtovima za kupovinu jer to odbija kupce pa bude skuplja dara nego mera. A cilj je da online mušterija bude zadovoljna, ima osećaj da je na dobitku, što opet vodi ka glavnom cilju – da dođe i pregleda „šta ima“, opet i opet i opet…
Ništa neobično onda što je online kupaca sve više i u Srbiji. Otpada čak i klasičan argument zagovornika „kupovine nogama“, kada obilazite radnje, gurate se među rafovima i mislite da li vam je pauk odneo auto koji niste baš najsrećnije parkirali. Naime, fanovi „običnog“ šopinga tvrde da u radnje idu zato što vole da vide i opipaju robu, da probaju u kabini i uvere se svojim očima da je to pravi izbor. Međutim, ja ne vidim nikakav razlog da opipavam novi „secko“ za moju kuhinju, ne znam šta imam od toga što dodirujem do mile volje njegove plastične delove. Mene zanima kakva mu je snaga, mogu li da meljem orahe i kikiriki, da li je posuda staklena ili plastična i, naravno, kakva mu je cena. Sve to u običnoj prodavnici s mukom saznajem, vukući nesrećnog prodavca za rukav, koga sa sličnim pitanjima istovremeno proganja još desetak kupaca, a on ima samo jedna usta i dve ruke za pokazivanje. Na online mestu za kupovinu sve odmah vidim i mogu da pročitam, a šta mi nije jasno pitam telefonom ili elektronskom poštom.
Isto važi i za garderobu i obuću. Znam koji broj nosim i šta mi se sviđa, a znam i da mogu da vratim ako se predomislim. Uostalom, ko je nesiguran i nepoverljiv, uvek može da ode u običnu radnju, proba to što želi da kupi i onda poruči preko Interneta, jer su cene uvek niže. Ko ne veruje, najbolje je da napravi lični test, izabere pet različitih proizvoda na, recimo, sajtu TakoLako i uporedi cene sa onima u običnoj radnji i sve će mu biti jasno jer „ako laže koza, ne laže rog“. Cene robe na Internetu su po pravilu niže.
Vesna Knežević-Ćosić