Prodaja Apple pametnih satova raste, tržišni udeo pada
Apple je zabeležio porast isporuka pametnih satova, ali je u drugom kvartalu 2018. godine zabeležen pad tržišnog učešća usled dobrih performansi drugih brendova.
Prema Canalys-u, tehnički gigant prodao je 30% više Apple pametnih satova nego u drugom kvartalu 2017, dostigavši brojku od 3,5 miliona isporuka širom sveta, pošto je celokupno tržište pametnih satova dostiglo 10 miliona prodatih jedinica uz Fitbit i Garmin, koji su mu konkurenti. Kao rezultat snažnog rasta na drugim tržištima, udeo Apple-a pao je sa 43% u prvom kvartalu 2018 na 34% u drugom kvartalu 2018. Apple-ov adut je Watch Series 3 sat u LTE verziji koji je ostvario velik uspeh na azijskom tržištu, dok konkurencija ostvaruje uspeh zahvaljujući uređajima koji se mogu pohvaliti nižom cenom u odnosu na Apple-ove proizvode.
„Apple se suočava sa rastućom pretnjom konkurenata, koji premašuju milion isporuka kvartalno“, rekao je Vincent Thielke, istraživački analitičar kompanije Canalys. „Uz dodatnu konkurenciju Samsung-a i Google-a, za koje se navodi da će lansirati Galaxy i Pixel satove, Apple bi trebalo da osveži ponudu na tržištima kao što je američko, gde je broj prodatih satova po broju aktuelnih korisnika iPhone telefona počeo da opada.“
Izvor: Mobile Marketing