Rainer Stiller imenovan za glavnog direktora marketinga kompanije Vertiv
Vertiv, globalni dobavljač kritične digitalne infrastrukture i kontinuiranih rešenja, imenovao je Rainera Stillera za glavnog direktora marketinga (CMO). Stiller će voditi globalnu marketinšku organizaciju kompanije Vertiv nastavljajući svoju viziju inovativnijeg i individualnijeg iskustva digitalnog marketinga za korisnike.
Stiller se pridružio Vertivu 2017. godine kao potpredsednik marketinga za EMEA regiju (Evropa, Bliski istok i Afrika), a kasnije je unapređen na poziciju potpredsednika, Global Channel Marketing. Pomogao je da se transformiše generisanje potražnje, korisničko iskustvo, digitalizuju procesi od vođenja do porudžbine, omoguće prodajne snage i strateško brendiranje.
“Tokom protekle četiri godine Rainer je doveo našu marketinšku organizaciju do još većeg uspeha poboljšavajući naše digitalno iskustvo i podstičući Vertiv da bude promišljeniji, maštovitiji te da pristupa strateški pružanju usluga našim klijentima. Njegova strast za ulogom koju marketing ima u našem uspehu, kako interno, tako i eksterno, čini ga savršenom osobom za vođenje naše globalne marketinške organizacije“, rekao je Gary Niederpruem, glavni direktor strategije i razvoja kompanije Vertiv.
“Planiram da pomognem Vertivu i našem marketinškom timu da postanu još kreativniji, svrhovitiji i još više analitični u našim nastojanjima da dosegnemo svoje klijente. Zadovoljstvo je biti deo organizacije u kojoj mogu voditi raznoliki, globalni tim koji je motivisan i posvećen stvaranju stvarne promene za naše učesnike, istaknuo je Stiller.
Stiller ima više od 20 godina iskustva u vodećim ulogama u prodaji i marketingu u kompanijama F500 i Euro Stoxx 50, u SAD-u, Francuskoj i Švajcarskoj. Diplomirao je marketing i upravljanje ljudskim potencijalima na Univerzitetu primenjenih nauka u Minhenu, a postulate marketinga učio je u sedištu BMW-a u Nemačkoj.
Za dodatne informacije o Vertivu posetite Vertiv.com.