BIZIT 11 - prvi dan

Roblox želi da bude i dejt aplikacija

Roblox stvarno želi da se pomakne izvan statusa aplikacije za decu, što uključuje i stvaranje mesta gde odrasli mogu da se sretnu i upuste u ljubavne veze. 

PCPress.rs Image

Jedno od 10 predviđanja u narednih pet godina

Na završetku Roblox Developers Conference (RDC) 2023, izvršni direktor David Baszucki je predvideo da će se “hiljade” odraslih osoba upoznati i formirati “stvarne veze” putem iskustava za upoznavanje na platformi tokom narednih pet godina.

To je divna ideja, ali Roblox sada stvarno može da je ostvari. Nedavno su dodali iskustva koja mogu igrati samo korisnici koji su potvrdili da imaju 17 ili više godina, što znači da ljudi koji provode vreme u tim ekskluzivnim iskustvima mogu biti relativno sigurni da su sa osobama koje su dovoljno stare da budu tu. Sledeće godine, Roblox planira da objavi alat pokretan veštačkom inteligencijom koji će vam omogućiti da napravite avatara sa slikom i tekstualnim uputom, što bi vam moglo pomoći da napravite realističniju verziju sebe. I sa nadolazećom funkcijom za video pozive Roblox Connect, ljudi koji uspostave vezu mogu preći na video poziv da bi razgovarali više.

Pročitajte i:  Roblox objavljuje nove protokole zaštite dece

Ovo predviđanje je bilo jedno od 10 predviđanja u narednih pet godina koja je Baszucki izneo na sceni da zaokruži prepun program. Evo ostalih predviđanja, od kojih jedno ukazuje na buduće ažuriranje koje će omogućiti kreatorima da prodaju fizičku robu na platformi:

  • Jedna kompanija iz liste Fortune 500 će koristiti Roblox iskustvo kao deo svog procesa za regrutaciju
  • Jedna škola će integrisati pun program od K-12 sa Roblox-om, uključujući časove jezika sa školama u drugim zemljama i virtuelne ekskurzije
  • Za osobe starije od 17 godina: Hiljade odraslih osoba će se prvi put upoznati putem iskustava za upoznavanje na Roblox-u i nakon toga će uspostaviti stvarne veze
  • Zaposleni u Roblox-u će više vremena provoditi koristeći Roblox za virtuelne sastanke nego sa video pozivima
  • Podelićemo univerzalnu metriku pristojnosti i pokazati da se kod većine igrača ona povećava tokom vremena
  • Neki kreatori na Roblox-u će zarađivati više novca prodajom fizičke robe na Roblox-u nego virtualne
  • Roblox će biti čest kanal komunikacije za porodicu
  • Top modni dizajner će biti otkriven na Roblox-u, iako nema iskustva u fizičkoj modi
  • Muzičar će izvoditi koncert uživo za više od milion ljudi na Roblox-u, koristeći telefon za praćenje pokreta
  • Razvojni tim na Roblox-u će biti vrednovan na milijardu dolara
Pročitajte i:  Roblox najavio novu politiku bezbednosti za zaštitu dece

“Teškoća u vezi sa ovim događajem uživo sa svima vama: ovo je uklesano u kamen”, rekao je Baszucki na sceni. “Tako da smo potpuno posvećeni. Ovo se nikada ne može promeniti. Bićemo ovde narednih četiri godine, i vidimo se 2028. godine za pregled ovoga. Ciljam na 60 do 70 procenata.”

Baszucki je takođe pregledao prethodni set petogodišnjih predviđanja Roblox-a iz 2018. godine. Kompanija je ostvarila 58% svojih ciljeva, uključujući 1 milion istovremenih igrača u igri na Roblox-u, da je razvojni tim na Roblox-u zaradio više od 50 miliona dolara godišnje, i da je kompanija od 100 ljudi razvijala na Roblox-u. Promašaji su uključivali da američki predsednik spomene svoj Roblox avatar na kameri i da Tesla koristi razvojne timove na Roblox-u u promotivne svrhe.

Izvor: Theverge

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: