Snapchat konačno postao profitabilan
Snap je u svom izveštaju o zaradi u četvrtom kvartalu prijavio 23 miliona dolara pozitivnog neto prihoda. Takođe, broj aktivnih korisnika na dnevnom nivou popeo se na 319 miliona, što je povećanje od 13 miliona u drugom kvartalu zaredom.
Snapchat-ova funkcija Spotlight sve popularnija
Vest za akcionare je posebno dobrodošla jer su rezultati Snap-a došli dan nakon što je Meta izvestila da je broj dnevnih aktivnih korisnika Facebook-a opao po prvi put u istoriji. Snap je, kao i Facebook, u prošlosti rekao da su Apple-ove promene privatnosti negativno uticale na njegov reklamni posao. Ali, sada se čini da Snap lakše upravlja tim promenama. Tokom razgovora sa analitičarima, finansijski direktor Derek Andersen naveo je da je Snapchat-ov pristup usredsređen na privatnost.
Analitičari su primetili da je pandemija promenila ponašanje korisnika Snapchata. Korisnici manje objavljuju priče svojim prijateljima, ali isto tako i manje prate njihov sadržaj. U isto vreme, ljudi sve više gledaju premium sadržaj, kao i onaj u Spotlight-u. Snapchat-ova funkcija Spotlight je slična TikTok-u i koristi se za video zapise kratkog formata. Koliko je ova funkcija danas popularna, vidimo po tri puta više mesečnih postova po kreatoru nego kada je Spotlight pokrenut pre godinu dana.
Izvor: Engadget