SpaceX kupuje reklamnu kampanju na Twitteru
SpaceX je navodno kupio veliku reklamnu kampanju od Musk-ove kompanije za društvene medije, odnosno Twitter-a. Prema izveštajima, kampanja će promovisati SpaceX-ov internet servis Starlink, ciljajući potencijalne kupce u Australiji i Španiji.
Promocija Starlinka
Ovim ugovorom preko 250.000 dolara će se naću u Twitter-ovoj blagajni. Imajući u vidu sve probleme koje Twitter ima otkako je Musk preuzeo kompaniju, ovo će svakako biti jedana od dobrih stvari za Twitter.
Prema izveštajima, SpaceX-ova Twitter reklamna kampanja treba da počne u narednih nekoliko dana. Kampanja će verovatno podrazumevati postavljanje Starlink-a na početak vremenskih linija australijskih i španskih korisnika tokom 24 sata. Takođe, korisnicima u tim zemljama će se prikazivati oglasi za Starlink prva tri puta kada pristupe Twitter-u tokom kampanje.
Ovo je očigledno prvi put da je SpaceX kupio značajnu reklamu na Twitter-u.
Musk je pokušavao da Twitter učini profitabilnim nakon što je uložio 44 milijarde dolara u kupovinu platforme. Međutim, kao direktnu posledicu morao je da proda skoro 4 milijarde dolara u Teslinim akcijama. Musk-ove drakonske metode uključivale su otpuštanje najviših rukovodilaca Twitter-a, masovna otpuštanja otprilike polovine radne snage i 80 odsto ugovornih radnika kao i uvođenje naplate verifikacije za Twitter Blue od 8 dolara.
Ovakva dešavanja dovela su do onoga što bi se moglo opisati kao potpuni haos. Od nekih otpuštenih radnika zatraženo je da se vrate na posao, mada mnogi verovatno neće to želeti ako im se pruži bilo kakva druga opcija.
Twitter-ovi oglašivači su razumljivo pauzirali svoju potrošnju tokom tekućih dešavanja, što je bez sumnje uticalo na odluku SpaceX-a da unese neke promene. Međutim, ako Twitter nastavi da se ruši ovom impresivnom brzinom, poslovanje sa SpaceX-om možda neće biti dovoljno da ga spasi.
Izvor: Mashable