Specijal: CRM 2019 – Poverenje kao ključ uspeha
CRM više nije samo rešenje za upravljanje prodajom. Kompanije sve više koriste CRM za sveobuhvatno upravljanje brigom o kupcima, što povećava lojalnost i udeo na tržištu.
U našem novom specijalu CRM 2019 – Poverenje kao ključ uspeha pročitajte koji su to glavni trendovi za 2019. godinu i kako njihovo prihvatanje može da vam donese značajnu korist i prednost na tržištu.
I kupci i prodavci slažu se da su pružanje dodatne vrednosti kroz usluge, briga o kupcima i poverenje ključni konkurentski faktori uspeha. Kvalitetan CRM može da pomogne da se jaz između kupca i prodavca premosti. Kupac mora da vidi i oseti brigu, inače je poverenje samo još jedna lepa fraza na papiru ili sajtu.
U specijalu možete pročitati:
- Šta je CRM i koje novine nam donosi u 2019. godini
- Kako uspešno implementirati CRM
- Zašto CRM implementacije ne uspevaju
- Kakvo je stanje na tržištu CRM-a
- Dynamics 365 CRM u službi klijenata i zaposlenih
- Šta je eSekretarica i koje su njene prednosti
Facebook komentari: