Spotify, Apple Music, YouTube i Amazon ujedinjeni na Blackout utorak
Najveći striming servisi na svetu, među kojima su Spotify, Apple Music, Amazon Music i YouTube su pružili podršku Blackout utorku, uz posebne plejliste, trenutke tišine i nestanke na društvenim mrežama. Ova zajednička kampanja ima za cilj da ukaže na rasističke probleme koji su se pojavili u Sjedinjenim Američkim Državama poslednjih nedelja.
Ubistvo Džordža Flojda kao motiv za akciju
Velika kampanja u kojoj učestvuju najveći striming servisi ima za cilj da se bori protiv rasizma i policijskog nasilja, ali i da bude odata počast Džordžu Flojdu, čija je smrt izazvala globalno negodovanje i demonstracije u više zapadnih država, a ponajviše u Sjedinjenim Američkim Državama. Spotify je odlučio da doda minut tišine, u trajanju od 8 minuta i 46 sekundi, sa namerom. Dužina trajanja tišine jednaka je vremenu koliko je bivši policajac Mineapolisa držao Džordža Flojda na zemlji sa glavom pribijenom na asfaltu, pre nego što ga je ubio.
Apple Music je otkazao 9to5 Mac izveštaje, i umesto toga promoviše stranicu koja slavi muziku produciranu od strane crnih umetnika. Amazon Music je takođe progovorio o podršci ovom pokretu, i najavio da će tokom utorka pauzirati sve društvene medije. YouTube se obavezao da će donirati milion dolara povodom smrti Džordža Flojda. Neverovatno je koliko se akcija brzo širi, pa su se njoj pridružili i brojni izdavači i diskografske kuće, Atlanta Records, ViacomCBS i mnogi drugi.
Izvor: The Verge