BIZIT 11 - prvi dan

Spotify testira AI-generisane plejliste

Kompanija još uvek nije navela da li će javno lansirati ovu funkciju.

PCPress.rs Image

“Dodatni bonus za korisnike”

Spotify testira AI-powered opciju koja kreira plejliste na osnovu tekstualnih uputa. Prema izveštajima TechCrunch-a, Spotify je potvrdio da testira AI plejliste. Međutim, još uvek nije poznato da li ovaj servis biti javno lansiran.

Spotify je bio tajnovit u pogledu toga da li će javnost moći da očekuje AI plejliste. “Redovno sprovodimo niz testova”, napisao je portparol Spotify-ja. “Neki od tih testova na kraju vode ka većem broju korisnika, dok drugi služe samo kao važno učenje. Trenutno nemamo ništa dalje da podelimo.”

Ako Spotify konačno lansira ovu funkciju, možda će je uključiti kao podsticaj da privuče korisnike da plate skuplju pretplatu. Spotify još nije uveo premium opciju koju je najavio pre gotovo tri godine, dok je rival Apple Music dodao lossless audio (audio bez gubitaka kvaliteta) bez dodatnih troškova. Kako bi unapredio svoj skuplji plan, Spotify bi mogao da doda proširen pristup audio knjigama kao dodatni bonus za korisnike.

Pročitajte i:  Spotify-ove AI plej liste su sada dostupne za premium korisnike u SAD-u

AI DJ opcija

Ranije ove godine, Spotify je lansirao AI DJ opciju. Ova opcija koristi tehnologiju OpenAI-a kako bi pružila preporuke korisnicima putem razgovora. AI DJ radi tako što koristi glas veštačke inteligencije koji je obučen da simulira glas Xaviera “X” Jernigana, zaduženog za saradnju unutar kompanije.

Kao i mnoge druge kompanije, Spotify sve više uključuje veštačku inteligenciju u svoje proizvode. Pored AI DJ-a, CEO i suosnivač Spotify-ja, Daniel Ek, je rekao tokom konferencije u julu da bi kompanija mogla koristiti AI za “kontekstualizaciju i personalizaciju sadržaja.”

Osnivač Ringer-a, Bill Simmons, primetio je u maju da Spotify razvija “način da koristi moj glas za reklame.” Sportski analitičar je dodao, “Očigledno morate dati odobrenje za glas. Međutim, sa stanovišta oglašavanja ovu su interesantni načini za kreiranje reklama i promociju proizvoda.”

Ranije ovog meseca, Spotify je sproveo treći krug otpuštanja u 2023.godini. To je samo najnoviji deo onoga što se ispostavilo kao razorna godina smanjenja radnih mesta u tehnološkoj industriji.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,