TeaTV: Piratski sadržaji koji zarađuju
Piratizovanje sadržaja nije ništa novo, te svaki prosečan gledalac zna kako da do nekog filma dođe pre nego što stigne u bioskope. Istina je da se obično radi o verzijama koje su snimane iz poslednjih redova bioskopskih sala, ali oni koji su nestrpljivi koriste svaku varijantu koja se ne plaća. I dok većina ovakvih sajtova prikazuje pop-up reklame, obično se sadržaji ne prekidaju marketinškim pauzama, ili je bar tako bilo do sada.
Jedna od popularnijih lokacija za pronalaženje ovakvih sadržaja je i web-sajt TeaTV, online servis koji nudi sadržaje velikih kuća kao što je HBO, servisa kao što je Netflix, te poslednja ostvarenja iz velikih filmskih studija. Servis prikazuje i reklame, a većina dolazi od velikih oglašivača kao što su TikTok, Pandora, Pluto TV, Hulu, Yahoo Mail, te mnogi drugi. Korisnici imaju opciju da preuzmu aplikaciju za Android, Windows ili MacOS, te nakon toga preuzimaju „besplatne filmove u visokoj rezoluciji.“
Iako velike kompanije reklamne sadržaje ne prikazuju na piratskim sajtovima, reklame još uvek mogu da se vide na TeaTV aplikaciji, pa je ovaj servis već neko vreme tema kada je nepoželjno oglašavanje u pitanju. Ovakvi servisi za sada zarađuju na popularnim filmovima i serijama u koje nisu uložili baš ništa, a najviše zbog toga što će se veliki broj ljudi pre odlučiti za nekvalitetniji, ali besplatan snimak, nego za bioskopsku kartu ili servis koji se plaća. Od toga bi na kraju mogle da ih odvrate jedino reklame koje se pojavljuju previše često, budući da se sve na kraju plaća, pa makar i potrošenim vremenom.
Izvor: CNBC