U prodaji je connect #41
Spremili smo velike testove najvećih zvezda s početka godine. Ako ste bili nestrpljivi, pomenimo još jednom da testiranje dosta dugo traje i da se za test koriste isključivo uređaji iz redovne prodaje, a ne test‑primerci koje dostavljaju proizvođači. Za one koji su propustili BizIT, spremili smo izveštaj, a sva predavanja možete da pogledate na Youtube BizITRS kanalu
Proteklog meseca, najveća briga domaćih telekomunikacionih operatora bila je da se održi komunikaciona infrastruktura, bez koje bi bili nemogući pozivi u pomoć, a svako pružanje pomoći otežano, ako ne i onemogućeno…
BizIT: Nova referenca uspeha
Srpska scena je konačno dobila poslovni sajam ponude i potražnje kvalitetnih ICT rešenja.
Voda protiv komunikacije
Posle prirodnih katastrofa treba hitno omogućiti komunikaciju – kako to rade naši mobilni operatori?
Samsung Galaxy S5
Vrhunski ekran, odličan prijem, otporan na vodu… Samsung Galaxy S5 je izbio na prvo mesto naše top liste!
HTC One M8
Metalno kućište HTC One-a M8 je vizuelni hit. A šta je ispod poklopca? Moraju li Samsung i Apple da strepe?
Sony Xperia Z2
Može li novi Sony Xperia Z2 da pomrači slavu svog prethodnika, modela Xperia Z1?
Tema broja
Samo za zabavu?
Da li su fitnes-trekeri nešto više od modernih igrački? Isprobali smo dvanaest novih modela.
Junapps
Vreme je za letnju obnovu aplikacija – malo vesti, malo učenja stranih jezika – a malo i zabave uz igre.
XBMC: filmovi u pokretu
Za efikasnu reprodukciju multimedije potrebna je dobra aplikacija – XBMC je jedna od najkompletnijih.
Ostati na vezi
What‘sApp! je popularna messenger aplikcaija, ali ima problema sa zaštitom privatnosti. Koje su alternative?
Mobilna kancelarija
I pored alternativa, Microsfot Office vodi glavnu reč. Sada je raspoloživ i za iPad, a i izmenjene su i cene.
Švedska veza
Sensus Connected je elektronski sistem koji je razvio Volvo – pokazalo se da ima i prednosti u odnosu na rešanja nemačkih proizvođača.
Gigaset: uspešan debitant
Poznati proizvođač fiksnih telefona predstavio je svoje prve tablete.
Pažnja na web-u
Broj klikova kao mera uspešnosti nije se dokazao u praksi – treba izmeriti pažnju koju korisnik posvećuje web stranici – kako?