Svako sedmo prodato vozilo u Srbiji je luksuzno
Tokom 2017. godine u Srbiji je prodato 20.107 novih automobila, što je više za 16 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Međutim, iznenađuje podatak da je svako sedmo vozilo iz serije luksuznih brendova.
Kupljena su čak 2.893 nova automobila koja se ubrajaju u kategoriju takozvanih premijum brendova. Pri tome u ovu cifru ne ulaze skupoceni modeli pojedinih brendova poput Nisana, Renoa, Tojote. U ukupnom broju prodatih vozila iz premijum segmenta u Srbiji prednjači Audi sa 733 prodata vozila, sledi Mercedes sa 676, BMV sa 526. Prodat je i jedan Rols-rojs, četiri Bentlija, pet Maseratija, 24 Jaguara i čak, 71 Porše. Uostalom, poznato je da se na Sajmu automobila u Beogradu prvo prodaju najskupoceniji automobili, pa je tako i Rols-rojs, koji je koštao više od 300.000 evra, prodat u rekordnom roku. Iako prodavci ne žele da javno govore o kupcima, nezvanično se saznaje da je više od 40 odsto luksuznih vozila kupljeno za keš.
Koliko je srpsko tržište automobila nesrazmerno govori i podatak da se u Srbiji kupuju ili najjeftiniji ili najskuplji automobili, što predstavlja i dobru ilustraciju stanja celokupnog društva.
Izvor: Novosti