BIZIT 11 - prvi dan

Vertivov koncept uštede energije dobio priznanje na desetoj globalnoj radionici Telefónice

Kompanija Vertiv nagrađena je „Best Energy Efficiency Solution” nagradom za koncept uštede energije pod nazivom Energy Savings as a Service (ESaaS) na desetoj globalnoj radionici Telefónice. Projekat koji je Vertivu doneo nagradu je Concepción postrojenje Telefónice u Madridu, u čijim se tehničkim prostorijama potrošnja energije smanjila za 85%, što je rezultiralo uštedom čak jednog gigawatta godišnje.

PCPress.rs Image

U februaru 2018, Vertiv i Telefónica, jedan od najvećih telekomunikacionih operatera i pružatelja mobilnih usluga na svetu, najavili su globalno partnerstvo kako bi dodatno povećali uštedu energije kroz prilagođena infrastrukturna rešenja. U sklopu novonastalog partnerstva, Vertiv nudi ESaaS svim ekspoziturama Telefónice u Evropi i Južnoj Americi, pokrivajući sve aspekte, od inicijalnih procena do sveobuhvatnih usluga održavanja tokom sledećih deset godina.

U saradnji s Telefónicom, Vertiv je napravio velike korake u smeru uštede energije i smanjenja emisije ugljen-dioksida te uticaja na okolinu. Dobijena nagrada, velikim delom zahvaljujući projektu tehnološkog unapređenja postrojenja Concepción, dokaz je predanog rada te još jedan pozitivan pomak u smeru ekološki podobnijeg i efikasnijeg poslovanja. Pomoću ESaaSa, kroz ovaj i slične projekte, Vertiv može da pomogne klijentima da unaprede poslovanje i smanje troškove, ali i da poboljšaju uticaj poslovanja na okolinu.

Pročitajte i:  Kompanije Vertiv i ZincFive sarađuju na pružanju sigurnog i pouzdanog skladištenja energije za UPS sisteme data centara

„Dobijeno priznanje Telefónice potvrda je posvećenosti Vertiva u pružanju vrhunskih rešenja klijentima širom sveta kojima unapređuje budućnost telekomunikacije. Jedna od glavnih karakteristika sistema je promicanje efikasnosti kroz tehnološke napretke, što rezultira smanjenjem potrošnje energije i ima pozitivan uticaj na okolinu. Upotrebom koncepta uštede energije pod nazivom Energy Savings as a Service Model unapređuje se učinkovitost funkcionisanja mreže, a minimiziraju se troškovi poslovanja i rashodi, posebno troškovi poslovanja. Implementacija ovog koncepta će dugoročno znatno koristiti našim klijentima širom sveta, uključujući one na području Hrvatske i CSE regije.“, istakao je Igor Grdić, član uprave Vertiv Croatia.

Telefónica Global Workshop svake godine okuplja učesnike iz svih zemalja sveta u kojima ovaj telekomunikacioni operater posluje. U sklopu radionice prezentuju se najnovije inovacije na području obnovljive energije u svrhu pronalaženja novih načina uštede energije te smanjenja emisije ugljen-dioksida. Prošle godine, Vertiv je osvojio istu nagradu kao priznanje za sisteme upravljanja toplotom instaliranih u jedan od najvažnijih data centara Telefónice blizu Bogote (Kolumbija). Takođe, 2017. godine Vertiv je bio dobitnik nagrade „Best Partner of the Year”.

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , , , , ,