Vertivov koncept uštede energije dobio priznanje na desetoj globalnoj radionici Telefónice
Kompanija Vertiv nagrađena je „Best Energy Efficiency Solution” nagradom za koncept uštede energije pod nazivom Energy Savings as a Service (ESaaS) na desetoj globalnoj radionici Telefónice. Projekat koji je Vertivu doneo nagradu je Concepción postrojenje Telefónice u Madridu, u čijim se tehničkim prostorijama potrošnja energije smanjila za 85%, što je rezultiralo uštedom čak jednog gigawatta godišnje.
U februaru 2018, Vertiv i Telefónica, jedan od najvećih telekomunikacionih operatera i pružatelja mobilnih usluga na svetu, najavili su globalno partnerstvo kako bi dodatno povećali uštedu energije kroz prilagođena infrastrukturna rešenja. U sklopu novonastalog partnerstva, Vertiv nudi ESaaS svim ekspoziturama Telefónice u Evropi i Južnoj Americi, pokrivajući sve aspekte, od inicijalnih procena do sveobuhvatnih usluga održavanja tokom sledećih deset godina.
U saradnji s Telefónicom, Vertiv je napravio velike korake u smeru uštede energije i smanjenja emisije ugljen-dioksida te uticaja na okolinu. Dobijena nagrada, velikim delom zahvaljujući projektu tehnološkog unapređenja postrojenja Concepción, dokaz je predanog rada te još jedan pozitivan pomak u smeru ekološki podobnijeg i efikasnijeg poslovanja. Pomoću ESaaSa, kroz ovaj i slične projekte, Vertiv može da pomogne klijentima da unaprede poslovanje i smanje troškove, ali i da poboljšaju uticaj poslovanja na okolinu.
„Dobijeno priznanje Telefónice potvrda je posvećenosti Vertiva u pružanju vrhunskih rešenja klijentima širom sveta kojima unapređuje budućnost telekomunikacije. Jedna od glavnih karakteristika sistema je promicanje efikasnosti kroz tehnološke napretke, što rezultira smanjenjem potrošnje energije i ima pozitivan uticaj na okolinu. Upotrebom koncepta uštede energije pod nazivom Energy Savings as a Service Model unapređuje se učinkovitost funkcionisanja mreže, a minimiziraju se troškovi poslovanja i rashodi, posebno troškovi poslovanja. Implementacija ovog koncepta će dugoročno znatno koristiti našim klijentima širom sveta, uključujući one na području Hrvatske i CSE regije.“, istakao je Igor Grdić, član uprave Vertiv Croatia.
Telefónica Global Workshop svake godine okuplja učesnike iz svih zemalja sveta u kojima ovaj telekomunikacioni operater posluje. U sklopu radionice prezentuju se najnovije inovacije na području obnovljive energije u svrhu pronalaženja novih načina uštede energije te smanjenja emisije ugljen-dioksida. Prošle godine, Vertiv je osvojio istu nagradu kao priznanje za sisteme upravljanja toplotom instaliranih u jedan od najvažnijih data centara Telefónice blizu Bogote (Kolumbija). Takođe, 2017. godine Vertiv je bio dobitnik nagrade „Best Partner of the Year”.