Veštačka inteligencija za McDonald’s
Oni koji u budućnosti budu kupovali u McDonald’s objektima moći će da vide kako se ponuđeni meni menja dok naručuju hranu, a cilj novog sistema je da korisnike motiviše da kupe više hrane nego što su planirali. Naime, radi se o tome da je gigant u oblasti brze hrane najavio akviziciju startapa Dynamic Yield koji se specijalizovao za oblast mašinskog učenja, a za 300 miliona dolara.
Sistem će preporuke prikazivati na osnovu faktora kao što su vremenski uslovi, doba dana, lokalni događaji, stanje u saobraćaju u blizini restorana, podaci o najviše prodavanim proizvodima, te bi zahvaljujući tome hladne proizvode mogao da reklamira tokom velikih vrućina, ili bi mogao da preporučuje proizvode koji su jednostavniji za pripremu, a u slučaju da je u restoranu gužva. AI sistem je tokom 2018. testiran u nekoliko restorana, te se očekuje da u naredna tri meseca stigne na više od hiljadu lokacija, da bi se nakon toga proširio na svih 14 hiljada McDonald’s restorana u Sjedinjenim Američkim Državama, te u objekte u drugim delovima sveta.
Dynamic Yield će i nakon kupovine operisati kao nezavisna kompanija, pa će nastaviti da radi sa dosadašnjim klijentima koji uključuju Ikea-u, Sephora-u i Urban Outfitters. Kreatori ističu da bi novi sistem u budućnosti mogao da dobije i nove funkcije, a poput one u okviru koje bi skenirao registarske tablice na automobilima korisnika, te im proizvode preporučivao na osnovu prethodnih kupovina.
Izvor: Engadget